TE_Andersen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dette er et strategispill slik strategispill var ment å være. Les hele saken Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hmmm, minner meg litt om brettspillet Hellgame. Men boo at det ikke er ordentlig online MP-stoette i dette Lenke til kommentar
tåa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Endeleg kom omtalen! Har sikla på dette spelet ei stund, men er framleis litt usikker. Det er jo forferdeleg komplisert, og dessutan nokså dyrt. Heller nok mot eit kjøp, men ikkje heilt enno. Interesserte kan finne mykje bra stoff på Rock, Paper, Shotgun. Synest kanskje at det er det er ein viss divergens mellom karakteren og teksta, akkurat som det var med Armageddon Empires. Hadde inntrykk av at spelet ville få minst 9. Får det trekk fordi det "ikkje er for alle"? Store, men heilt tradisjonelle action blockbusters får konsekvent toppkarakterar over heile verda. Er dei betre spel enn Solium Infernum fordi dei er lettare å like? Uncron: Å spele over epost er det einaste logiske alternativet i Solium Infernum. Det tek mykje tid (RPS heldt det gåande i ein heil månad), så det ville ha vore vanskeleg å samle alle spelarane på éin gong. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Sant nok. Dedikerte spillsamfunn ville selvsagt fått det til men når det gjelder slike spill så behøver man nok litt tenketid ja. Litt som i brettspill, hvor man venter på hverandres tur (men bruker mellomtiden for å observere og tenke ut neste turn) Laster ned demoen nå Endret 16. februar 2010 av Uncron Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare vent til Elemental:War of Magic kommer, jeg forventer et meget bra anmeldese fra dere når den dagen kommer! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Bare vent til Elemental:War of Magic kommer, jeg forventer et meget bra anmeldese fra dere når den dagen kommer! Følger tett med i utviklingen på det ja. Leser oppdateringer fra utviklerene her: http://www.elementalgame.com/journals.asp Nå om dagene spiller jeg mye Age of Wondes som de vistnok skal ha hentet mye inspirasjon fra. Oppdaget serien for en veke siden etter at elemental utviklerne nevnte spillet på utviklerbloggen. Ontopic: Armageddon Empires var et fabelaktig spill hvor jeg har brukt evinnelige timer Om dette er like bra så blir det nok et kjøp. Endret 21. februar 2010 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå