Arne90 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei, bor i ei blokk der det ikke er lov med trådløse rutere. Internettet kommer fra et enkelt uttak i veggen. Siden jeg har flere pc-er, trenger jeg en ruter som kan gi internet til alle pc-ene. Ruteren bør ha flest mulig uttak slik at den også kan brukes til mini-lan, med kamerater. Jeg har lite greie på rutere, så det hadde vært fint om noen her hadde noen tips og retningslinjer, eller vet om et godt kjøp Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ikke lov med trådløse rutere?! :o Når det gjelder "vanlige" routere/ switcher til hjemmebruk, vil du nok ikke merke store forskjellen fra produsent til produsent. En billig switch til 100/ 200 kr vil nok holde lenge. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 D-Link DIR 635 er en fin router. Switch tror jeg ikke det er stor forskjell på. Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 den er jo trådløs da, trenger en ruter som ikke er trådløs. Lenke til kommentar
Snow_InnleggNO Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) den er jo trådløs da, trenger en ruter som ikke er trådløs. Denne ruteren da http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/BEFSR81 Den har 8 porter/uttak og den er ikke trådløs Endret 1. mars 2010 av Snow Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Man kan skru av den trådløse delen av routeren. Se denne tråden Endret 2. mars 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå