TST Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Om historien og teknologiske forbedringer. Se filmen nå Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ser vannvittig bra ut. Gledar meg! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Polygons, polygons, polygons... Lurer på om de faktisk har tenkt spesielt på historie og gameplay, jeg... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bungier er jo kjent for å ikke tenke på noe annet enn grafikk. Det var nok derfor Halo 3 kjørte med lavere oppløsning, ingen antialiasing og ikke helt topp teksturer. Nei, om det er èn ting Halo serien har gitt meg så er det iallefall gameplay til de grader. Det er selvfølgelig kun min egen mening, men jeg tror nok at Bungie er blant de siste som vil ofre gameplay for grafikk. De ser iallefall ut til å bruke fremskrittene til noe som gjør selve gameplayet bedre fremfor å bare pushe polygoner og teksturer. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 gleder meg nå kjenner jeg detaljene på våpen og soldater var jo laaaaaangt foran Halo 3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fyfan jeg gleder meg. Bare trist at det er såpass lenge til det kommer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hypen gjemte seg godt helt til vi fikk se litt gameplay. Tror dette blir et av årets definitive titler. Håper Bungie leverer som de pleier på gameplayfronten, og krysser også fingrene for større kamper online. Med oppgraderingene de har gjort i motoren høres ikke 16v16 eller 12v12 umulig ut, og jeg håper inderlig det blir tilfelle. Storslagenhet og størrelse ser ut til å være nøkkelordene til Reach! Lenke til kommentar
Mabluz Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dette falt i smak Gleder meg nå ja! Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 jeg ser frem til dette, historie har de vert flinke med, uten om OSDT.. der var jeg bare .... skuffet, i motsettning til Halo 3, som faktisk fikk meg til å slippe en tåre i siste filmsnutten før "rulle teksten" ser også fram til friheten og grafikken i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå