VEH_InnleggNO Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sega har satt slippdato for rollespillet Resonance of Fate. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 dette hørtes egentlig ut som et veldig kult spill heeelt til eg kom til delen med combat. hadde håpet på en ordentlig action basert kamp system, slik dere forklarte det var i bygningene. men skal sjekkes ut dette her. Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette spillet ser jeg virkelig frem til. Tri-Ace vet å lage gode spill. Synst alt virker lovendes med dette spillet, setting, kampsystemet, alt! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Morro =P drev nettopp å sjekka ut dette spillet istad B) Syns spillet ser ganske så heftig ut, spesielt kampsystemet. Voiceactingen høres heller ikke dårlig ut (japansk altså). Leste at spillet kommer med dual audio. Random battle gameplay Endret 15. februar 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 "Du spiller Zaphyr, en ung mann som sammen med kameraten Vashyron jobber for et militært sikkerhetsselskap. Deres daglige rutine brytes opp når de møter ei jente ved navn «Subject #20», et genetisk eksperiment som er programmert til å dø når hun blir tjue år gamle." Jeg tror vi kommer til å få en tårevåt slutt i slutten av spillet -.- Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Garantert kjøp for min del. Passer bra at når dette kommer er man sannsynligvis ferdig med Final Fantasy XIII, også får man bare håpe at det ikke blir nok en JRPG-skuffelse for nestegenerasjon, for de har man hatt for mange av forhold til antallet spill. Det virker også mer originalt enn konkurrentene, med unntak av at ordene "genetisk eksperiment" er nevnt. Jeg begynner å bli litt lei av genetiske eksperimenter som utgangspunkt, det virker som om plottet i annenhvert spill jeg runder for tiden går ut på å hamle opp med ettervirkningene av at noen har tuklet med gener i en lab. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå