Joachim_F Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Den gigantiske spillutgiveren gjennomfører store kutt. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hadde igrunn forventet at dette skjedde med Activision, liker ikke måten de styrer på siden de begynner å bli veldig kaldt hjertet mot forbrukerne og andre spill produsenter. synes også dette kunne blitt ungått om de hadde prøvd å lage noe nytt, call of duty er jo nærmest den eneste gode serien de har nå. alle de musikk spillene dems begynner virkelig å bli kjedelige. men får satse på at de prøver seg på noe nytt og lager noe bra for en gang skyld Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tja. Det er vel ikke så overraskende at de fjerner litt folk fra de nå overflødige studioene som har brukt de siste fem årene på å spy ut musikkspill, nå som sjangeren ser ut til å dale litt i popularitet. Jeg lurer mer på hvorfor de lar det gå utover Prototype-utviklerne, det solgte jo godt på alle plattformer. Lenke til kommentar
Mabluz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hadde de fokusert på den musikken som faktisk selger på gh-serien, og målt dette online (hva folk faktisk spiller) så hadde de nok klart å selge det enda. Jeg hadde helt klart kjøpt en best of Iron Maiden versjon. Men når de gir ut samme møkka-sangene som allerede finnes på rockband, eller som de selv har gitt ut på en eldre versjon så må det jo gå dårlig... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bobby er ute med kostkuttekniven. Håper han faller på den. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Og jeg som håpet på en Prototype oppfølger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå