Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg spille først?

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å velge da, så jeg tenkte at dere kjære medgamere, som forhåpentligvis er litt mer besluttsomme enn meg, kunne velge for meg. Jeg har ikke spilt noen av dem før (har spilt Bioshock 1 obv ;D). Dere gjerne komme med argumenter også. Hvis det kommer et knakende godt argument velger jeg på grunnlag av det, hvis ikke la jeg for enkelhets skyld inn en avstemmning.

Tusen takk for hjelpen

Casper =)

Endret av casuperu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke testa ut kings bounty eller witcher men kan anbefale Torchlight hvis du har spilt diablo serien og Bioshock 2

Hvis jeg hadde valgt fra 1-4 hadde det vært

1 Bioshock 2 nettopp runda spillet og storkoste meg

2 The Witcher etter litt rask lesing og et par reviews så er dette et ganske interresangt spill med en god historie og et veldig veldig kult combat oppsett (skalprøves ut)

3 Torchlight veldig avhengighetsskapende hvis man har vært borti Diablo serien(har spillet)

4 Kings Bounty etter et par videoer minner det meg om en grafikkløftet versjon av Heroes of Might and Magic serien

Håper detter hjelper litt

Edit : de 3 første spillene på listen har alle en ganske mørk og dyster stemning mens Kings Bounty ser ut til å ha en form for Heroisk lys stemning

Endret av Ra1dMaX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...