HerrGhost Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Fant en hardisk jeg vil se om det er noe som kan reddes av bilder og sånn, har koblet den til den stasjonære pc'en og alt med riktige kabler. Hva må jeg gjøre for å få den opp i "min datamaskin"? Er en hardisk som ikke er Sata, men det andre. Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Litt opp og ned, men ofte må du gå inn i bios for å sette opp IDE disken. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Om den ikke dukker opp under Min datamaskin av seg selv, må du nok inn i BIOS og endre på en innstilling, slik at maskinen gjenkjenner IDE-harddisken din. Her har du en guide som forklarer hele prosessen. Lykke til. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk, det funket det. Hardisken er koblet til og alt Men desverre ser det ut som om alt fra "Mine Dokumenter" er borte vekk. Men men, husker ikke hva som var der, så det man ikke vet, har man ikke ondt av Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Supert at det virker. Angående Mine dokumenter-mappen, vil jeg tro den fortsatt ligger på IDE-disken din, men at du må finne den frem manuelt. Prøv X:\Documents and Settings\user name\My Documents, hvor "X" er IDE-disken. Om mappen har en annen lokasjon, kan du alltids søke på disken etter "My Documents" eller "Mine dokumenter". Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Takk, men er helt tomt inni mine dokument mappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå