AltF4 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 I forbindelse med det kommende Command & Conquer 4 har nå Electronic Arts har åpnet for gratis nedlastning av eldre Command & Conquer-spill! Titlene det gjelder er: C&C Tiberian Sun + Firestorm C&C Tiberian Dawn C&C Red Alert Command & Conquer Classics Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Å jeg som skulle til å spille nr. 3 :rolleyes: Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Disse skal lastes ned med en gang;) Elsker Command & Conquer serien. Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Herregud jeg skal kose meg når jeg kommer meg hjem fra skola i dag. Hvis ikke spillene fungerer på Windows 7 blir det et rent helvete Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Driver og laster ned Tiberian Sun med Firestorm. Dette spillet har gitt meg utrolig mange timer bak pcen. Så det kommer til å bli kult å prøve det igjen. Takk for tipset trådstarter Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 KAAAAAAAAAAAAAANE LIVES!!! Fantastisk video. Men jeg klarte ikke laste ner command&conquer 1, fikk bare opp ei side med altslags mumbojumbo. Lenke til kommentar
superknalle Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Flott, takk for tipset! Red Alert var en favoritt en gang i tiden, mens de andre har jeg aldri prøvd, så det kan bli interessant Lenke til kommentar
Escolas Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Flere som ikke får til å laste ned Tiberium Dawn (verken GDI eller NOD) Får bare opp masse crap men ingenting starter Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Knall! Til dere som sliter med nedlasting: stikkordet her er "Lagre som", siden det er .ISO-filer som er lagt ut. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Med en gang, uten til! Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Flere som ikke får til å laste ned Tiberium Dawn (verken GDI eller NOD) Får bare opp masse crap men ingenting starter Ta en titt på installasjonsveiledningen, så får du nok orden på sakene Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nice, Westwoods glitrende slagere C&C og Red Alert på vei ned ! Driten de lagde etterpå er uinteressant, særs de nyeste Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Nice, Westwoods glitrende slagere C&C og Red Alert på vei ned ! Driten de lagde etterpå er uinteressant, særs de nyeste Westwoods har ikke laget Red Alert 3 (om det var den du tenkte på) Det var det EA som sto for etter å ha kjøpt opp Westwoods. Synd, men slik ble det. Endret 14. februar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) ...Hvorfor skulle han snakke om Red Alert 3? Den er da ikke i den listen over C&C spill du kan laste ned gratis. Endret 14. februar 2010 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 ...Hvorfor skulle han snakke om Red Alert 3? Den er da ikke i den listen over C&C spill du kan laste ned gratis. Driten de lagde etterpå er uinteressant, særs de nyeste Fordi Westwood ikke lenger har utgitt noen "nye" spill. Red Alert 2 tror jeg var det spillet de ga opp før de ble kjøpt opp av EA. Derfor skal vistnok kvaliteten i C&C serien ha gått nedover. Som det nyeste spillet i C&C serien regnet jeg med at han mente Red Alert 3. Men han kunne også ha prøvd betaen og ikke likt den. Red Alert 2 er heller ikke med i denne listen, det var et fantastisk spill, kanskje snakken han om det. Hva vet jeg? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) damn! hvordan får jeg Tiberian Sun til å forstå at den ikke ligger i "Program Files" siden jeg ikke har noe sånn mappe? Har bare "Programfiler(x86)" Noen andre som har det problemet? Ah.. fant selve mappa, men får ikke lov til å ekstraktere det der =/ Edit: fikset det nå Endret 15. februar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå