Joachim_F Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Vi tar en titt på den første vinterolympiske spillsuksessen. Les hele saken Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Barrel jumping var min favoritt, usikker på om det var med i dette spillet dog. Herlig spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Barrel Jumping var med i World Games, sammen med vektløfting, slalom, rulle tømmerstokker, klippestuping, tømmerstokkasting, okseriding (rodeo) og sumobryting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Liten notis til artikkelen, det var US Gold som ga ut Summer/Winter/World/California Games in Europa, og ikke Epyx (selv om Epyx laget spillene). Endret 13. februar 2010 av Slettet+9812374 Lenke til kommentar
Jaanus Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 http://www.cinemassacre.com/new/?p=4049 Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Husker det svært godt! hadde både summer og winter games til Commodore 64. Super grafikk og gameplay, likte godt skøyter og hot dog, og hatet kunstløp, var litt for vanskeleg... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 http://www.cinemassacre.com/new/?p=4049 Haha, tenkte på det samme Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Noe av det som gjorde skiskyting interessant, var at pulsen spilte inn. Hvis du gikk hardt inn mot standplass, ble skytingen vanskeligere, så man måtte balansere litt der. Spilt disse spillene farlig mye, spesielt Winter Games. Lå en del prestisje i å sitte på rekordene. Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg koste meg mye med dette og summer games på Commodore 64'n, gode minner Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Husker jeg hadde egne glosebøker (de brun/rosa små med ruter på fronten) hvor jeg førte opp navn, lengde, stil og totalpoeng for hver hopper. Må ha blitt mange tusen hopp gjennom tidene som jeg førte statistikk over. Merkelig nok var det stort sett nordmennene som vant, selv om jeg likte å overbevise meg selv om at jeg ikke la ekstra vekt på å la nordmennene gjøre det bedre enn de andre... Favorittene i WinterGames var Biathlon og Ski Jumping... Nå for tiden er jo Mediamond Deluxe Ski Jump en av favorittene. Anbefales for de av dere som ikke har prøvd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå