Malice Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hei! Får Tiscali ADSL i slutten av uken og trenger hjelp til til valg av bredbåndsrouter. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Sleng opp en gammel 486/Pentium1 med 2 nettverkskort og Linux. Lenke til kommentar
Malice Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Hei! Har kjørt en lignende løsning mens jeg hadde Telenor ADSL,men skal nå bruke den gamle "router pc`en" til andre formål.Ønsker derfor bare en bredbånds router,evt tråløs modell. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hei!Har kjørt en lignende løsning mens jeg hadde Telenor ADSL,men skal nå bruke den gamle "router pc`en" til andre formål.Ønsker derfor bare en bredbånds router,evt tråløs modell. Jeg synes 3com sine løsniger er greie. Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Har nettopp koblet opp 3Com® OfficeConnect Cable/DSL Gateway og den fungerer helt utmerket. Ikke så værst pris er det heller. Lenke til kommentar
Malice Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Takker for svar! Den 3Com saken så jo grei ut og prisen var jo meget grei :-) Finnes det trådløse løsninger i budsjett klassen? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Takker for svar!Den 3Com saken så jo grei ut og prisen var jo meget grei :-) Finnes det trådløse løsninger i budsjett klassen? Du har jo 3com der også, du finner de på komplett sine websider. Hvis du kjøper 3com kort til den bærbare så er den ekstremt rask og enkel og sette opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå