kitbay2000 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har 1 stk ekstra prosessorvifte med ribbe (coolmaster), 1 stk vanlig PSU vifte og 1 liten sirkulasjonsvifte ekstra.. noen ideer om hva jeg kan bruke disse til ?? fra før har jeg vifte på HK,cpu (seff), og i kabinettet. Men har ikek på skjerkortet da, men vet ikke helt åssen jeg skal feste vifte evet. ribba på kortet, er et sapphire Radeon 9600 kort. Lurer litt på åssen det blir vis jeg sette vifta bare rett på oginal ribba til kortet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 klipp dem ned, og sett en på south bridge? med termisk lim? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Bør ikke være så vanskelig å montere den lille vifta på kjøleribben på grafikkortet. Evt den store hvis kjøleribben er så stor. Vet ikke hvordan kjøleribben din ser ut, men ofte kan vifter skrus fast rett ned i ribbene. Du bør merke forskjell med den store, den lille bør også hjelpe. Men det kan jo hende du får mer støy også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå