Øystein.F. Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Stjernehavet plaskar endeleg inn på PlayStation 3. Les hele saken Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Bra anmeldelse, fekk da i posten i dag. Einaste grunnen til at eg ikkje har skaffa meg det til xbox var pga engelsk stemme skuespel. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Gleder meg til å spille dette, alltid likt Star Ocean spillene. Og blir helt klart PS3, har aldri opplevd en god engelsk dub av jrpgs Endret 12. februar 2010 av Kuma Lenke til kommentar
LMT Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Bra anmeldelse, fekk da i posten i dag. Einaste grunnen til at eg ikkje har skaffa meg det til xbox var pga engelsk stemme skuespel. Hvor fikk du det fra? Venter selv i stor spenning, er litt for hypet på denne releasen.. Får det vel i posten fra VGP i morgen eller på mandag. HÅPE PÅ I MORGEN! D: Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Bra anmeldelse, fekk da i posten i dag. Einaste grunnen til at eg ikkje har skaffa meg det til xbox var pga engelsk stemme skuespel. Hvor fikk du det fra? Venter selv i stor spenning, er litt for hypet på denne releasen.. Får det vel i posten fra VGP i morgen eller på mandag. HÅPE PÅ I MORGEN! D: VGP. Pleier som regel å få spillene jeg bestiller derfra fort som fy :o Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Var nede å kjøpte det i stad skal slenge det inn i PS3en nå Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Skal selvfølgelig ha det. Star Ocean er en flott serie. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kjøpte Collectors Edition til Xbox`en ifjor jeg Men det er nesten så det frister å bytte versjon hos en gamestop butikk De engelske stemmene er til å spy av... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kjøpte Collectors Edition til Xbox`en ifjor jeg Men det er nesten så det frister å bytte versjon hos en gamestop butikk De engelske stemmene er til å spy av... Tenkt samme tanken selv og hvis du gjør det kan ikke du sende meg en PM så jeg får vite hvor mye du måtte ut med i mellomlegg Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sitter nå der med 360-utgaven. Hadde ikke spillet vært så fjasete skulle jeg vurdert å skaffe denne, men det er det ikke vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå