Joachim_F Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Peter Molyneux har røpet kontroversielle detaljer. Les hele saken Lenke til kommentar
confusus Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Såg et intervju med Peter Molyneux på Gamespot.. der med egen side om x10... og ideene høres ganske så bra ut.. likte det med hvordan våpentet utvikkler seg.... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Gleder meg virkelig til dette spillet. 2'ern hadde en herlig grafikkstil og sjarm, og det ser heldigvis ut til at Lionhead har klart å beholde den. Screenshots Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Slik jeg forstår dette så går de helt bort ifra RPG og helt over til eventyr? Nå har ikke jeg spillt Fable 2 enda, så om det er en god eller dårlig ting vet jeg ikke. Men koste meg mye med Fable på xbox. Det var vel RPG-light om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Slik jeg forstår dette så går de helt bort ifra RPG og helt over til eventyr? Nå har ikke jeg spillt Fable 2 enda, så om det er en god eller dårlig ting vet jeg ikke. Men koste meg mye med Fable på xbox. Det var vel RPG-light om jeg husker rett. Fable 2 var RPG-light. Fable 3 kommer fortsatt til å ha en grad av karakterutvikling, men denne gangen ligger fokuset på våpenet man bruker. Jo mer man bruker det jo bedre blir det. Våpenet kommer også til å forandre utseende etter hvert som det blir bedre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Om jeg forstår det riktig så er det våpenet som blir sterkere etterhvert og ikke selve karakteren man styrer? Litt merkelig løsning, men det er jo i bunn og grunn akkurat det samme. Jo lenger du bruker et våpen, jo bedre blir du med det våpenet. To forklaringer på samme løsning. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå er vel grunnmekanikken for sverd ganske lik, så hvis du svinger på ètt burde du kunne svinge et annet ihvertfall halvparten så bra. At våpenet i seg selv blir påvirket som de sier, med effekter som blod, kan jeg gå med på. Lenke til kommentar
Kattemat_InnleggNO Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hva pokker har de lyst å oppnå med å ta vekk helsemåleren? Har allerede inntrykk av at jeg ikke kan charge inferno mens 10stk står rundt meg i Colosseum. Snøft. Ble akkurat bittelitt mindre epic. Men, kanskje... vi får oppleve noen mer slagraske fiender. Jeg må få se hvordan dette virker. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nå er vel grunnmekanikken for sverd ganske lik, så hvis du svinger på ètt burde du kunne svinge et annet ihvertfall halvparten så bra... Enig i det du sier der. Så hvis man kun blir god i ett sverd men fortsatt er like dårlig i de 5 andre du har blir det tåpelig. Men det med å fjerne HUD syns jeg er digg.. Mindre ting å hekte synet i, mer tid til å nyte spillet Høres ut som om dette blir release kjøp.. Akkurat som toeren Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Fable konseptet, kallt "Project Ego" i sin tid, har sykt mye bra gående for seg, men spillene har ikke helt klart å fange opp de rette vibbene. Selve eventyret i Fable 1 & 2, føltes litt dafft, og det var ikke mye å gjøre i spillet etter man hadde gjennomført det, og man endte som oftest opp med akkurat det samme eventyret som hver-mannsen hadde. Håper dem klarer å få det ordenlig til med Fable etterhvert, det skal visstnok komme ganske mange etterfølgere, og det kan jo bare bli bedre, right? En av tingene jeg har veldig lyst å se, er en bedre overgang fra ungdoms-stadie til voksen-stadiet. Man har begynt som en liten kid i alle Fable spillene, for så å hoppe fram i tid. En av de tingene som ble lovet var å kunne se karakteren din bli eldre etterhvert som man spillte, og dermed ende opp til å bli helt unik(høy,lav,mørk,glødende,muskuløs,rask,pinglete,osv.), men Fable sin verden var egentlig ikke stor nok til at dette fungerte, da alle endte opp med å følge samme story og gjorde akkurat det samme. Synd i grunn, men konseptet er der fremdeles, så dem får det nok til engang:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå