Terje Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Nå da? Nå er jeg riimelig sikker på at det funker. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg endret user agenten til browseren min nøyaktig lik Lakus sin, og jeg fikk det til å fungere, så dette er merkelig. Jeg tror kanskje dette er et cookie-issue. Prøv å slett cookies for Innlegg.no eller klikk deg litt rundt, og se om du får mobilskin da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har ikke rørt noen innstillinger siden sist, men nå fungerer det silkeglatt. På maskina får jeg Gamer 1280 skinnet og på telefonen får jeg Mobilskin. Leste også om en annen som hadde fått opp Mobilskin på iPhonen i dag (husker ikke hvem) så det ser ut som om det virker fint nå. +1 Shroom Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei. Nå har jeg lagt ut Mine Innlegg for mobilskinnet, lenken ligger i toppen av forumet Lenke til kommentar
Terje Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Fungerer perfekt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ikke noe som er "nødvendig", men en total oversettelse til norsk hadde vært flott. Slik det er nå er det enkelt knapper som er på engelsk. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hei. Det hadde vært fint om du kunne listet opp det du finner som ikke er oversatt. Det meste skal være oversatt nå, men her og der dukker det stadig opp noe som ikke er det. Hvis du kan gjøre det hadde det vært til stor hjelp Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er det mulig at det kommer mobilskin til Samsung Jét sin internettleser? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei. Det hadde vært fint om du kunne listet opp det du finner som ikke er oversatt. Det meste skal være oversatt nå, men her og der dukker det stadig opp noe som ikke er det. Hvis du kan gjøre det hadde det vært til stor hjelp Dette var det jeg fant nå. Skal si ifra om jeg finner noe mer. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Er det mulig at det kommer mobilskin til Samsung Jét sin internettleser? Kan du gå inn på www.whatismyuseragent.com og paste inn resultatet? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Dette var det jeg fant nå. Skal si ifra om jeg finner noe mer. Takk. Har oversatt dette til norsk nå. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei igjen Vi har nettopp lansert en oppgradert versjon av mobilskinnet. Logo samt språk ble satt tilbake, men det skal vi endre på Håper dette faller i smak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg