Gå til innhold

Alan Wake-dato spikret (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

endelig har de spikret dato på denne. har gledet meg til dette en stund og etter det eg har sett så kommer det til å bli noe virkelig bra :D

og enig med ShampooMacTavish, dette er en god kanditat for GotY. er i slike øyeblikk eg er glad for at eg har xbox og playstation :p

Lenke til kommentar

Oi oi oi, gledet meg til dette i 5 år.

Håper ikke dette flopper helt, var jo på randen av å bli nye Duke Nukem Forever det her.

Edit: Klarte å ikke se det her når jeg leste første gangen. Ble det editert inn?

I ettertid har det for øvrig blitt bekreftet av Microsoft at PC-versjonen nå offisielt er kansellert.

HVA I HELVETE?

Ventet trofast i 5 år for så å få slengt den i trynet?

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Nye DNF er jo ikke dette :) Kan se ut til å bli Project Offset som blir det neste DNF.

Project Offset startet jo kun som et fritidsprosjekt blant noen venner så å sammenligne det med Duke Nukem Forever blir litt feigt. Klart det vil ta lang tid når de ikke har hatt støtte siden starten.

Lenke til kommentar

Ja, fordi Alan Wake er jo en direkte oppfølger til Max Payne. Logikkbrems.

Men jo, jeg forstår deg godt. Ble litt skuffet selv for en tid tilbake da de annonserte at det ikke var noen planer om å fullføre Windows-versjonen. Spillet var jo blitt vist frem som en tech-demo på PC helt siden det først ble vist frem og de skrøt så fælt av at Alan Wake utnyttet alle kreftene i de nye firekjerners prosessorene og dilldall. Alt i alt hypet de opp til at PC var the platform to go om du skulle ha Alan Wake.

Lenke til kommentar

Det at de i det hele tatt har valgt bort BÅDE PC og PS3 versjonen gjør det nesten vært å boikotte spillet i seg selv. Vi har så og si sett veldig lite til gameplay, så spillet er egentlig litt oppskrytt av informasjon egentlig. Men for all del kan det godt mulig bli goty, men er forsatt litt skeptisk - og irritert..

dog har jeg all tro på at spillet kommer til PC en eller annen gang, men det spørs når.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg har gledet meg litt til dette spillet, men det ser nå dermed ut som hverken Microsoft eller Remedy vil få noen penger fra meg. Jeg bruker kun PC til spill og sånn blir det i en uoverskuelig fremtid. Jeg gidder ikke å gå til anskaffelse av konsoller på grunn av et par interesante spill. Det eneste jeg kunne vurdert er en wii, slik at jeg kunne spille litt Super Mario igjen, noe jeg ikke har gjort siden min 8 bits Nintendo var i aktiv tjeneste :D

Uansett så har jeg fortsatt noen level igjen på Dead Space, og etter det har jeg en bunke på 8 spill jeg fortsatt ikke har begynt på. En bunke som vokser ytterligere nå i Februar/Mars :D

Lenke til kommentar

Hvis Microsoft var livredde for å tape penger på pc-pirater , kunne de ikke bare ha gitt ut pc-versjonen eksklusivt på nedlastingstjenester som Steam og lignende ? Med spesiell steam versjon ?

Eller har microsoft begynt å gi opp pc i det hele ? Vil det tilslutt bli et plastikk-stikke selskap ?

Lenke til kommentar

Hvis Microsoft var livredde for å tape penger på pc-pirater , kunne de ikke bare ha gitt ut pc-versjonen eksklusivt på nedlastingstjenester som Steam og lignende ? Med spesiell steam versjon ?

Eller har microsoft begynt å gi opp pc i det hele ? Vil det tilslutt bli et plastikk-stikke selskap ?

Du vet vell at steam spill har en like stor tendens til å bli lagt ut som vanlige spill, så fremt de ikke er online spill. Tipper nok PC versjonen er å se hvis konsoll salget går bra.

Lenke til kommentar

Synes det er urettferdig å gi utvikler Remedy skylden for dette. Det er Microsoft som står bak beslutningen. Remedy har sagt at de gjerne lager PC-versjon, men at det er opp til Microsoft.

"Remedy has a deep heritage in PC gaming and would love to see a PC version available to its PC followers, ultimately however this decision lies with our publisher."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...