Gå til innhold

Metro 2033 - PC&Xbox 360 Exclusive


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte boka på lørdag (og spillet), må si den er ganske så spennende! Gleder meg til å prøve spillet, men det blir nok en stund til.

 

Flyttet til "Generell spilldiskusjon" da Metro 2033 ikke er et rent konsollspill.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Steike, har møtt på en ny fiendetype som tåler helt sykt mye. Tømmer minst 2 magasin pr fiende. Ganske vanskelig når jeg har lite ammo fra før. Er et slags gorilla-lignende monster som dukket opp på et bibliotek.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg sliter med den samme fienden(Librarian) ..trenge også litt hjelp til å slaye han

 

edit!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

har funnet ut at det ikke er noe stress egentlig, noen par skudd headshots på den med revolver så skal den være toast. Du kan også bare løpe ifra den om du vil
Endret av Ally
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Steike, har møtt på en ny fiendetype som tåler helt sykt mye. Tømmer minst 2 magasin pr fiende. Ganske vanskelig når jeg har lite ammo fra før. Er et slags gorilla-lignende monster som dukket opp på et bibliotek.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg sliter med den samme fienden(Librarian) ..trenge også litt hjelp til å slaye han

 

edit!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

har funnet ut at det ikke er noe stress egentlig, noen par skudd headshots på den med revolver så skal den være toast. Du kan også bare løpe ifra den om du vil

 

Rundet spillet i går kveld. Klarte det brettet med et nødskrik. Gikk tom for ammo på alle våpenene til slutt. Bare flaks at det ikke kom flere monstre. Døde selvfølgelig flere ganger også, men det var på grunn av at jeg ikke hadde mer ammo igjen og måtte stikke dem med kniven, noe som sier seg selv var nytteløst. Men det var et fantastisk spill, skiller seg godt ut blant de fleste andre FPS-spill. Klar 9/10 fra meg.

Lenke til kommentar

Anmelderen i gamer sa at skytinga var paff og uinteressant, men han hadde spilt 360 versjonen? sitter på PC versjonen, mitt 'første' skrekkspill, synes skytinga er fet jeg, men så har jeg ikke kommet så langt enda. Får et sykt rush av å spille spillet, klarer ikke helt å sette ord på hva som er bra, men jeg digger det! en annen ting jeg digger med spillet er at det er mystisk, og ting henger ikke helt på greip på en snodig måte som gjør at jeg sitter å jizzer i boksa :)

Lenke til kommentar

Har blitt innmari interessert i dette etterhvert! Virker som et stilig konsept utført med rimelig stort hell. Er det et spill som skiller seg ut fra den generelle normen når det gjelder å virke gjennomført?

 

Jeg synes det ivertfall. Traff på noen bugs, og de menneskelige fiendene har litt svak AI, men ellers er det ingenting å utsette på spillet. Den unike og flotte stemingen/atomsfæren og områdene du besøker i løpet av spillet er fantastisk. I tillegg liker jeg det at du må passe på ammoen din. Det er ikke som andre skytespill der du finner 14 magasin rundt neste sving. Her finner du gjerne 3-4 skudd her og 4-5 der. Er du heldig finner du 10-15 et sted. Så det er viktig å ikke sløse med ammoen og at hvert skudd treffer. Du kan kjøpe ammo i enkelte butikker, men da må du ha "penger", noen slags egne ammo-kuler som er spillets valuta. Disse ligger gjemt rundt omkring, så i dette spillet lønner det seg faktisk å utforske områdene grundig. Og for å toppe det hele kan du ha russiske stemmer, noe jeg synes var veldig forfriskende og som passet spillet veldig bra :)

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

på slutten av spille, når du sender en laser stråle fra Tower til Dark Ones sånn det kommer missiler og sprenger dem og dreper dem, hvorfår er dette da den dårlige endingen?

 

Beste atmosfære i et spill siden Half-Life by the way! Muligens GOTY får min del

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er det mer enn en slutt da? Jeg fikk samme slutten, men skjønner ikke helt hva jeg kunne gjort annerledes for å få en annen slutt.
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

på slutten av spille, når du sender en laser stråle fra Tower til Dark Ones sånn det kommer missiler og sprenger dem og dreper dem, hvorfår er dette da den dårlige endingen?

 

Beste atmosfære i et spill siden Half-Life by the way! Muligens GOTY får min del

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er det mer enn en slutt da? Jeg fikk samme slutten, men skjønner ikke helt hva jeg kunne gjort annerledes for å få en annen slutt.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

det er to forsjkellige slutter, en god og en ond som jeg har forståt det. Hvilken slutt du gjør, avhenger av hvilket valg du har tatt i gjennom spillet.
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

på slutten av spille, når du sender en laser stråle fra Tower til Dark Ones sånn det kommer missiler og sprenger dem og dreper dem, hvorfår er dette da den dårlige endingen?

 

Beste atmosfære i et spill siden Half-Life by the way! Muligens GOTY får min del

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er det mer enn en slutt da? Jeg fikk samme slutten, men skjønner ikke helt hva jeg kunne gjort annerledes for å få en annen slutt.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

det er to forsjkellige slutter, en god og en ond som jeg har forståt det. Hvilken slutt du gjør, avhenger av hvilket valg du har tatt i gjennom spillet.

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ok. Men disse valgene, jeg kommer bare på en gang det var mulig å velge, og det var da du hadde hjulpet en liten gutt opp til moren sin og hun spurte om jeg ville ha litt ammo som takk for hjelpen. Jeg tok imot ammoen. Ellers husker jeg ikke flere steder du kunne velge, og de som dør er vel scriptet av spillet til å dø?
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

på slutten av spille, når du sender en laser stråle fra Tower til Dark Ones sånn det kommer missiler og sprenger dem og dreper dem, hvorfår er dette da den dårlige endingen?

 

Beste atmosfære i et spill siden Half-Life by the way! Muligens GOTY får min del

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er det mer enn en slutt da? Jeg fikk samme slutten, men skjønner ikke helt hva jeg kunne gjort annerledes for å få en annen slutt.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

det er to forsjkellige slutter, en god og en ond som jeg har forståt det. Hvilken slutt du gjør, avhenger av hvilket valg du har tatt i gjennom spillet.

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ok. Men disse valgene, jeg kommer bare på en gang det var mulig å velge, og det var da du hadde hjulpet en liten gutt opp til moren sin og hun spurte om jeg ville ha litt ammo som takk for hjelpen. Jeg tok imot ammoen. Ellers husker jeg ikke flere steder du kunne velge, og de som dør er vel scriptet av spillet til å dø?

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

I første chapter så er det en mann som spør deg om noen bare bullets sånn at han kan kjøpe seg medisiner til sønnen hans. chapter 2 er det noen tiggere ved hu hora, dem kan du også gi noen bullets osv.
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ah, hadde glemt de valgene. Men da er det nok den dårlige slutten vi har fått ja. For jeg har ikke hjulpet noen som helst, og tok ammoen fra hun damen. Hvorfor det er den dårlige når vi fikk drept the dark ones vet jeg ikke. Men da skal det bli spennende å spille igjennom en gang til, med andre valg for å se hva som skjer da. Men det får vente litt, har så mange andre spill som skriker etter å bli spillt.
Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...