Gå til innhold

Metro 2033 - PC&Xbox 360 Exclusive


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny video på GT: http://www.gametrailers.com/video/combat-and-metro-2033/61790

 

Grafikken var helt digg, likte den :) Men han snakker mye om character development og non-linear gameplay osv, noe som en sjelden møter i FPS nå til dags..

 

 

Allerede forhåndsbestilt til 1 kr på Gamestop. Hatt dette på ønskelista siden første annonsering. Ja til flere europeiske og østlige spill og utviklere!

Lenke til kommentar

Ny video på GT: http://www.gametrailers.com/video/combat-and-metro-2033/61790

 

Grafikken var helt digg, likte den :) Men han snakker mye om character development og non-linear gameplay osv, noe som en sjelden møter i FPS nå til dags..

 

 

Allerede forhåndsbestilt til 1 kr på Gamestop. Hatt dette på ønskelista siden første annonsering. Ja til flere europeiske og østlige spill og utviklere!

 

Forhåndsbestillt til 1 kr ? ? ? Hva er haken..?

Lenke til kommentar

Ny video på GT: http://www.gametrailers.com/video/combat-and-metro-2033/61790

 

Grafikken var helt digg, likte den :) Men han snakker mye om character development og non-linear gameplay osv, noe som en sjelden møter i FPS nå til dags..

 

 

Allerede forhåndsbestilt til 1 kr på Gamestop. Hatt dette på ønskelista siden første annonsering. Ja til flere europeiske og østlige spill og utviklere!

 

Forhåndsbestillt til 1 kr ? ? ? Hva er haken..?

Du må bytte inn 2 spill. Og det må ikke være med i eksluderingslisten til gamestop.

Lenke til kommentar

Jeg elsker post-apokalyptiske historier, og det virker som om spillet har en strålende atmosfære. Da jeg hørte at spillet kun har enspiller-modus ble jeg bare enda mer interessert i spillet. Og som det allerede har blitt sagt i tråden: Ja til flere øst-europeiske utviklere. :)

 

Spillet må dog vente en stund. Jeg bestilte nettopp Arkham Asylum og Borderlands, så jeg har en del å styre med fremover.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror dette kan lett bli en av årets "underdogs". Litt som Dead Space.

dead space var aldri årets underdog, det var heller årets üntermench. PRESS E TO KILL MONSTERS var det. drittspill med masse skygge og QTE som brukte en knapp

 

on topic:

Metro203 suger kukk. Headshots gjør ingen dmg, fiender seg deg ikke før du skyter dem i tryne, våpnene har 0,5 accuracy men gjør 999 damag eså du trenger bare å ta 100x100 skudd for å drepe en person i magen som er teit for man kan ikke dø av mageskuddd selv i metroen.

dessuten så er fjesene dårlig lagd med store neser, ser nesten ut som hvite afrikanere. men det er jo russere, kanskje de skal være sånn i fremtiden? ikke vet jeg, er jo mutasjoner som man ikke kan forutse i sovjet også.

 

tldr;

Metro 2033 er skjit, Avatar er bedre, men hvis du virkelig vil bruke tiden din fornuftig; les boka. Metro 2033 altså. Eller evt Twilight-sagaen

Lenke til kommentar

Tror dette kan lett bli en av årets "underdogs". Litt som Dead Space.

dead space var aldri årets underdog, det var heller årets üntermench. PRESS E TO KILL MONSTERS var det. drittspill med masse skygge og QTE som brukte en knapp

 

on topic:

Metro203 suger kukk. Headshots gjør ingen dmg, fiender seg deg ikke før du skyter dem i tryne, våpnene har 0,5 accuracy men gjør 999 damag eså du trenger bare å ta 100x100 skudd for å drepe en person i magen som er teit for man kan ikke dø av mageskuddd selv i metroen.

dessuten så er fjesene dårlig lagd med store neser, ser nesten ut som hvite afrikanere. men det er jo russere, kanskje de skal være sånn i fremtiden? ikke vet jeg, er jo mutasjoner som man ikke kan forutse i sovjet også.

 

tldr;

Metro 2033 er skjit, Avatar er bedre, men hvis du virkelig vil bruke tiden din fornuftig; les boka. Metro 2033 altså. Eller evt Twilight-sagaen

 

Selv om du tydligvis ikke likte Dead Space så gjør tydligvis anmeldere og gamere generelt det der ute. Sjekk på fks metacritic for litt info...

 

EDIT: Og Metro 2033 virker som et kult spill som får bra reviews der ute, klart et spill jeg skal ha etterhvert!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...