Ralek Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Heisann. Dette er min første post i dette forumet, så først vil jeg bare si hei 8) ---- I går begynte merkelige ting å skje. Hver gang feks sitter på en webside med en link som fører til en annen extern webside virker det som om IE har startproblemer. Det kommer bare et kort blink...og så skjer det ikke noe mer. Eksempel. support.microsoft.com -> Link til -> www.msn.com Dette gjelder ikke om det er en subweb eller en link til en underliggende side. Jeg kjører Win XP Pro SP1 (lisensert ) og IE 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633. Eneste jeg gjorde rundt denne tiden i går var å kjøre Microsoft sin security analyzer, og sette alle security settings tilbake til default bare for å få "grønne haker" i programmet. Men det skal da vel ikke skape problemer av den typen jeg nå beskrev ? Noen som har opplevd problemer av samme typen ? Eller har en god løsning ? Og nei, jeg orker ikke bytte til ny browser :wink: - Ralek - Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Joda....I dag oppdaget jeg at det er forskjell på å kunne data, og det å forstå data. Løsningen på problemet var å reinstallere CD Burner XP Pro som var en av mange programmer jeg avinstallerte den dagen problemene startet. Forstå det den som kan.... - Ralek - Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Når det gjelder windows xp og hva som er merkelig tror jeg på nesten alt. Etter å ha lagt inn en spilldemo hos meg forsvant cd-rommen... Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Wahey!!! Uansett, reinstallerte maskinen i går, to år siden sist. Egentlig skikkelig knalldigg å kjenne følelsen av det igjen - Ralek - Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hehe, alt blir så mye raskere igjen 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå