Vegar Jansen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Her er fem gode brukstips for deg som har en minnepinne eller tre til overs. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Appropo minnepenn, hvordan kan jeg føre over filer som er større en 4GB på minnepennen min? Det funker nemlig ikke, og da hjelper det ikke så veldig mye å ha 8GB på den. Snakker selvfølgelig om filmer. Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Appropo minnepenn, hvordan kan jeg føre over filer som er større en 4GB på minnepennen min? Det funker nemlig ikke, og da hjelper det ikke så veldig mye å ha 8GB på den. Snakker selvfølgelig om filmer. Begrensningen på 4 GB filer ligger i filformatet FAT32. Formater minnepinnen på nytt og bruk NTFS i stedet. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Eller exFAT om din PC støtter det (Vista/Win7 og XP med en oppdatering). Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Og her er ikke engang muligheten for å innstallere et operativsystem på minnepennen tatt med. Bør ikke det telle som et tips nummer seks? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Appropo minnepenn, hvordan kan jeg føre over filer som er større en 4GB på minnepennen min? Det funker nemlig ikke, og da hjelper det ikke så veldig mye å ha 8GB på den. Snakker selvfølgelig om filmer. Begrensningen på 4 GB filer ligger i filformatet FAT32. Formater minnepinnen på nytt og bruk NTFS i stedet. Eller exFAT om din PC støtter det (Vista/Win7 og XP med en oppdatering). Det funket flott! Takk Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Og her er ikke engang muligheten for å innstallere et operativsystem på minnepennen tatt med. Bør ikke det telle som et tips nummer seks? Hysj, du ødelegger oppfølgingssaken min! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 USB<3 den billigste og vanligste, men også dent mest allsidige og stabile tilkoblingen på PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg