Joachim_F Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 EA vil ikke utelukke at Dead Space 2 kommer til PC. Les hele saken Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvorfor i helvete skulle de droppe PC utgaven? De kan ikke bare fjerne en oppfølger som dette helt uten videre. Har gledet meg til dette siden DS1, og tenker ikke spille dette på noen konsoll. Håper de endrer mening... Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Håper det ikke blir en sånn "haste- port" dersom det kommer... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvorfor i helvete skulle de droppe PC utgaven? De kan ikke bare fjerne en oppfølger som dette helt uten videre. $$$ Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Spill er absolutt best på pc, så sant man har en bra pc og det rette tilbehøret.Dagens konsoller er allerede utdatert mht grafikk og kapasitet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Håper virkelig at det kommer til PC. Da blir det den versjonen jeg går for. Lenke til kommentar
SW20 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 EA vil ikke utelukke at Dead Space 2 kommer til PC. Les hele saken Jeg kjøpte Dead Space til PC, og kommer ikke til å kjøpe DS2 dersom det bare kommer til PS3/Xbox/Wii, selv om jeg har PS3 også. Noen spill gjør seg bare best på PC, og jeg synes at DS var et sånt spill. Lenke til kommentar
Noose Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Dead Space på 106" storskjerm og ett skikkelig bra hjemmekinoanlegg. "elsk". Dead space funker ikke på 20tommers pcskjerm og et mediocre logitech anlegg! Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 noose, så ta å koble pcen til storskjermen og til hjemmekino anlegget da vel er ikke værre en det! og kjøp en spillekontroll. Har du skikkelig pc med bra lydkort blir den bedre enn en konsoll på de fleste områder, det er bare fakta Lenke til kommentar
Noose Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) noose, så ta å koble pcen til storskjermen og til hjemmekino anlegget da vel er ikke værre en det! og kjøp en spillekontroll. Har du skikkelig pc med bra lydkort blir den bedre enn en konsoll på de fleste områder, det er bare fakta Neh , blir bare masse mas, har pcen på arbeidstasjonen min og ps3 i kinoen min. Vis meg lydkortet som gir bedre lyd enn dette http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1391 http://www.stereofil.no/produkter/stereo/rotel_rb_1090.html .And I'm sold :)Ikke at jeg har "the best there is" men jeg er ganske fornøyd Men på grafikk er det ikke noe som slår en bra PC spillmaskin. FYI: Det er reciveren som decoder lyden, PS3 sender den bare ut i Uncompressed PCM. Endret 15. februar 2010 av noose Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) noose, så ta å koble pcen til storskjermen og til hjemmekino anlegget da vel er ikke værre en det! og kjøp en spillekontroll. Har du skikkelig pc med bra lydkort blir den bedre enn en konsoll på de fleste områder, det er bare fakta Neh , blir bare masse mas, har pcen på arbeidstasjonen min og ps3 i kinoen min. Vis meg lydkortet som gir bedre lyd enn dette http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1391 http://www.stereofil.no/produkter/stereo/rotel_rb_1090.html .And I'm sold :)Ikke at jeg har "the best there is" men jeg er ganske fornøyd Men på grafikk er det ikke noe som slår en bra PC spillmaskin. FYI: Det er reciveren som decoder lyden, PS3 sender den bare ut i Uncompressed PCM. Lydkortet er jo lydkilden på samme måte som en PS3 eller Xbox har sin lydkilde, du kobler lydkortet til forsterkeren, slik att du får brukt ett skikkelig anlegg og ikke de vitsene av noe pc-høytalere, gjør det selv og det er fantastisk og jeg er ganske sikker på att de beste lydkortene ligger godt foran den lyden du får fra en konsoll, selv om de har en god lyd da får du jo utnyttet godanlegget ditt enda bedre! EDIT ah fikk ikke med meg det siste, du ligger visst foran meg på peiling hehe Endret 15. februar 2010 av Amaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå