Villanden Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Eneste spillet jeg har blitt litt kvalm av var et spill på n64 der man styrte et "romskip" gjennom trange ganger, både opp og ned. Det ble for mye for meg. Bortsett fra det så har jeg vært heldig. Heldig som har kunnet fullføre to perler som HL2 og Portal. Så min sympati går til de av dere som ikke kan spille de uten å bli dårlig. Det høres for jævlig ut. Endret 22. februar 2010 av Villanden Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har vel aldri blitt direkte dårlig, men skal inrømme at det er morro å se på veggen bak TV`en etter en stund med GH Ellers kan det vel vere at eg har blitt litt "rar" i hodet av å f.eks spille gamle Doom for lenge på HDTV`en Lenke til kommentar
Namisvan Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Har selv "plager" med dette. Det kan slå ut etter 10 minutter etter 2 timer. Blir som regel kvalm, til tider får hodepine og en sjelden gang blir jeg ekstremt svimmel. Det verste spillet for meg var Amnesia, men er mange spill med first person wiew som setter i gang disse reaksjonene i meg. Men spill med eks "falkeblikk" har aldri vært et problem. Dette har jeg opplevd og prøvd ut innimellom i minst 7 år, og blir alltid skuffet når enkelte spill skaper slike reaksjoner hos meg. Lenke til kommentar
Etheralking Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Dere som blir eller kan bli kvalme av vanlige spill, prøv VR please 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå