Joachim_F Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Blizzard har nytt Battle.net og StarCraft II-beta på gang. Les hele saken Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Håper alle som har SC2 Beta bildet i profilen sin, får lastet det ned, det gjelder vel alle som har battle.net konto trur jeg? Det burde vel tilsi at det blir åpen beta ? Hvorfor skulle den ellers dukke opp? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Mulig jeg har gått glipp av noe, men hvordan får man key? Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Du må opt'e til beta via battle.net, noe du burde gjort for lenge siden. Så be til gud at du blir plukket ut av de 40000 som blir/har blitt plukket ut. Er du heldig dukker det opp en mail fra Blizzard med key. Hvis ikke av en eller merkelig grunn blir åpen beta, noe jeg tviler på. Endret 11. februar 2010 av lavizh Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kommer Gamer til å ha noen nøkler å dele ut etterhvert? Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Du må opt'e til beta via battle.net, noe du burde gjort for lenge siden. Så be til gud at du blir plukket ut av de 40000 som blir/har blitt plukket ut. Er du heldig dukker det opp en mail fra Blizzard med key. Hvis ikke av en eller merkelig grunn blir åpen beta, noe jeg tviler på. Snakker vi her om å krysse av for å motta spam mailen dems? Endret 12. februar 2010 av ZaiRoX Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 JEG MÅ HA! Serr, venta mange uker på en nyhet om SC2. Dumt at jeg ikke finner noen av blizzard sine spill sånn at jeg får blitt med på å opte SC2 beaten, Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Har selv lagt inn StarCraft (med ekspansjon), Diablo 2 (med ekspansjon) og Warcraft III (med ekspansjon) på Battle.net-profilen. Har også optet inn for beta (sist gang med ny stasjonær spillmaskin). Så håper jeg, som gammel Blizzard-tilhenger, kan få delta i betaen. Tror jeg har kjøpt alle spillene til Blizzard med unntak av Lost Vikings, Warcraft 1 (mulig dette fulgte med i Blizzard-samlepakken jeg kjøpte i tiden, men ikke sikker) og alle ekspansjonene til World of Warcraft. Endret 12. februar 2010 av Snorre Lenke til kommentar
RooNoG_InnleggNO Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kanskje jeg endelig får brukt denne da ? " StarcraftBeta Congratulations! You have been selected in the #SC2Fan contest as one of Starcraft's biggest fans! Just visit http://******************* to redeem! " Gikk inn på siden og aktiverte den.. men det kom ikke opp noe sc2 beta på battle.net siden min :/ Lenke til kommentar
larsen14 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 jeg vedder på at det kommer at det ikke kommer beta til neste år -.- Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nei det kommer vel ikke beta neste år hvis den kommer iløpet av februar? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kanskje jeg endelig får brukt denne da ? " StarcraftBeta Congratulations! You have been selected in the #SC2Fan contest as one of Starcraft's biggest fans! Just visit http://******************* to redeem! " Gikk inn på siden og aktiverte den.. men det kom ikke opp noe sc2 beta på battle.net siden min :/ Høres mest ut som et phishing-forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå