Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Javel? Da gleder jeg meg hakket mer nå! Stemningen, musikken(!), små pirke-detaljer som å skru lys av og på; det fungerer bare! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Tør ikke lese noe i frykt for spoilere, men har spilt igjennom de to første "episodene" og har nå kommet til der demoen begynte. Hittil, så er spillet noe av det mest utrolige og gjennomførte jeg har vært med på. Å høre hva karakteren tenker, det (hittil) utrolig solide stemmeskuespillet og den veldig.. uvante, men herlige, historien tok meg på senga. Jeg forventet rett og slett ikke så mye! Hehe, godt å høre. Er enig med deg i at starten er utrolig godt gjennomført. Skjønner ikke meg på hvordan det går ann å klage på at det går tregt i starten. Det er jo akkurat slik det skal være, et mysterium starter rolig og blir bare mer og mer intenst etter hvert som du graver dypere. Og dårlig er starten i alle fall ikke. Jeg mener det er en god åpning som skaper en bakgrunn og en kontrast til den vidre utviklingen av historien. Stemingen i spillet er som du sier helt fantastisk, mye takket være den vidunderlige musikken. Men også fargebruk og synsvinkler passer helt perfekt inn. Og vet ikke hvorfor, men jeg har ikke reagert på noen av plot-hullene som jeg har lest her. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det var det eneste problemet mitt med spillet. Altfor vanskelig å legge fra seg xD Akkurat som en bra og spennende film, du har ikke lyst til å bare stoppe midt i. Avhengighetsskapende. Tør nesten ikke begynne å playthrough 2 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg hadde hjertet i halsen og ble nesten litt sliten av spillet!! Dette må være det beste jeg har spilt iår, slår ME2 på storydelen by far, aldri sett makan!! Når jeg lever inn så mye jeg gjør det er nesten skummelt, og som andre sier er jævla vanskelig å legge fra seg spillet når man har begynt!! Creepy setting og jeg har høy lyd på anlegget å lyset av!! Endret 28. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fikk Special Edition i dag. Men hvor er soudtracket? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Soundtracket må vel lastes ned, var også noe om hvis du brukte den før en dato i mars så var ikke soundtracket der eller noe sånt. Sikkert noen her som vet mer om det enn meg. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 I’m sorry to say that there has been a last-minute technical delay with the Official Soundtrack, meaning that if you redeem your voucher code before 4th March, you will be able to download Chronicle 1 and the Dynamic Theme, but not the Official Soundtrack.If you redeem your Special Edition voucher after 4th March, you will receive all three pieces of content as normal – and if you can stand to wait a week to start downloading additional content, that will be the easiest approach. If you have already redeemed your voucher code and have not received the Official Soundtrack, please contact your local customer service teams who will be able to help you. http://blog.eu.playstation.com/2010/02/25/heavy-rain-special-edition-additional-downloadable-content/ Gjekk på same smellen, har allerede skrive inn koden. Så får vel ta ein telefon til Sony si supportline... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det var sånn det var ja, husker det var en grunn til at jeg ikke lastet ned ekstrainnholdet med en gang. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fikk spillet idag Imponerer sterkt så langt, men finner flere små bugs som plager vettet av meg! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Du er med andre ord heller ikke rammet av skuddår-syken. Hvilke bugs er det du sikter til? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 At personer plutselig forsvinner, lyden forsvinner, spillet stopper opp i cutscenene og valgene flimrer/forsvinner bl.a. Og styringen er ikke helt perfekt, men godt mulig det er bare meg som ikke har vendt meg til det ennå Har sett fram til dette spillet i flere år nå, så prøver å så bort ifra feilene og bare nyte det! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Tok meg selv i å bli rimelig irritert over kontrollen flere ganger i går, men har ikke spilt i dag - dessverre. Spillet nekter rett og slett å laste framgangen min. Jeg var her: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ethan hadde nettopp rømt fra purken på et motelltak, og han lubne privatetterforskeren skulle ha neste scene. Rett etter den hadde lastet avsluttet jeg via menyvalg og så XMB. Får ikke lastet noen tidligere scener. Har ikke prøvd andre kapitteler enda. Endret 1. mars 2010 av Laland Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fantastisk spel! Kan ikkje hugse sist eg levde meg så inn i eit spel. Heilt ufattelig intenst til tider. Satt i spenn i sofaen under enkelte av scenane med febrilsk trykking på kontrolleren Det som irriterte meg var at kontrollane var litt "knotete" til tider. Er ufattelig irriterande når karakteren ikkje gjer det du prøver på, og utfallet blir noko anna, gjerne fordi kameravinkelen plutseleg skiftar heilt. Men alt i alt så har dei fått til QTE på ein meget bra måte. Ein annan ting var at knappealternativa kunne vere ekstremt vanskelege og sjå til tider. Var eit par gongar eg trykka feil, eller spelet valde for meg sidan eg venta for lenge. Grunnen til ventinga var at eg prøvde å sjå kva knapp eg skulle trykke på for eit bestemt val... Garantert eit av dei mest minneverdige spela på lenge! Et nydelig spill. Det var et par situasjoner der jeg måtte tenke godt i gjennom om det jeg gjorde var riktig. Min slutt: Ethan kommer fram til varehuset, og møter Scott. Norman begynner å slåss med Scott, slik at Ethan får reddet Shaun, og Madison kommer litt senere, etter å ha kommet seg rundt politiet. Norman prøver å redde Scott, men ettersom han prøvde å lure ham falt han ned i kverna. Ethan, Madison og Shaun ser på ett nytt hus, og Lauren spytter på graven til Scott. Bortsett frå at eg ikkje prøvde å redde Scott (rekna med han ville prøve på noko jævelskap), så enda det ganske likt for meg også. Jayden kastar også Tripto-behaldaren i toalettet og er med på eit talkshow som "helten". Jayden ser også ein haug med fiktive tanks heilt på slutten, sjølv når han tar av seg ARI. Overdriven bruk? Må seie eg ikkje heilt skjøna det. Litt skuffande at me ikkje ser noko meir til Blake etterpå. Drittsekken burde fått prøve å unnskylde seg for å vere ein voldelig idiot Ang første delen av spoileren. Hva mener du her? At man har fått dårlig informasjon om at Madison er en journalist? Eller at Ethan burde klart å funnet ut av det tidligere? Jeg mener hvert fall at jeg har fått informasjon om det tidligere, eller så var det bare trailere som jeg har sett på, som har gitt meg informasjonen. Eg fekk vite at ho var det når eg leita rundt i garasjen til Mad Jack. Riktignok vart det berre nevnt i ein bisetning, så enig i at det ikkje var veldig godt lagt opp. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 At personer plutselig forsvinner, lyden forsvinner, spillet stopper opp i cutscenene og valgene flimrer/forsvinner bl.a. Og styringen er ikke helt perfekt, men godt mulig det er bare meg som ikke har vendt meg til det ennå Merkelig hvordan det varierer, jeg har ikke merket noe av det der, lyden forsvant en gang helt i begynnelsen, men etter det har det kjørt knirkefritt. Styringen synes jeg også er flott, må bare venne seg til det først. Ein annan ting var at knappealternativa kunne vere ekstremt vanskelege og sjå til tider. Der har du det eneste jeg har å utsette på dette spillet. Ellers er det perfekt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvilken vanskelighetsgrad spiller folk på forresten? Her går det i det hardeste Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hardeste vanskelighetsgrad her også. Livet skal ikke være en dans på roser, selv ikke i et spill. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jim Sterling fra destructoid ser ut til å hate alt med spillet. Se bare her Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hardeste vanskelighetsgrad her også. Livet skal ikke være en dans på roser, selv ikke i et spill. Indeed! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Spiller på letteste. Er ikke spesielt dreven med Dualshock-kontrollen, så tar fortsatt feil av firkant og sirkel nå og da. B) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sliter ikke med firkant og sirkel, men L1 og R1 derimot. Første spillet hvor jeg bommer på høyre og venstre. Må være stresset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå