peasandpeace Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Og DERR fikk jeg melding om at en pakke ligger på posthuset og venter på meg. Jaja, bedre sent enn aldri, am I right? Btw, godt å høre at andre nyter det! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er det bare meg som sliter med et veeeldig buggy Heavy Rain? Lyden faller ut nå og da, hakking, litt frysing, valg kommer ikkk opp, OG DET VÆRSTE! Savegamet mitt fungerer ikke nå, og jeg tror jeg er ganske nærme slutten. Ironiskt nokk så heter savegamet "fanget". Prøvde med ei anna plate, men det hjalp ikke. Noen råd? Slett spillet i fra disken og installer på nytt. Sikkert noe cache-feil. Vet ikke om PS3 har slik som 360, men kanskje det er mulig å bare slette cachen også. Nå synes jeg Heavy Rain har hakket bedre grafikk også da. Ingen øyne med innebygde lyskastere. Jeg føler det motsatte, men hver sin smak. Aldri skjønt meg på disse klagene på øynene i Uncharted 2. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Oppdaterte førsteposten, vennligst bruk spoilertags viss det er snakk om storyen osv Jeg venter enda på spillet fra Lefdal, håper jeg har det til lørdag!! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Når jeg prøvde spillet litt igår så fikk jeg litt Wii vibes når man må gjøre ting med kontrollen. Grafikken er top notch men hadde ikke forventet noe annet og er vell det heteste til Ps3 så langt men tror dette blir slått sånn visuelt når Kratos kommer neste måned. Lenke til kommentar
AdNox Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ble akkurat ferdig med første gjennomspilling. Blir aldeles ikke overrasket om dette blir Game of the Year. Ikke best på noe som helst, men en fantastisk sammensetning av historie, realisme, karakterer og spenning. Absolutt tier fra min side. For de som vil vite hvordan min første gjennomspilling endte så legger jeg det ved i en spoiler. Origamimorderen kom seg vekk etter å ha drept agent Jayden. Ethan, Madison og Shaun overlevde, kjøpte seg en fin leilighet og prøver nå å glemme det som skjedde. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Oppdaterte førsteposten, vennligst bruk spoilertags viss det er snakk om storyen osv Jeg venter enda på spillet fra Lefdal, håper jeg har det til lørdag!! Skriv det i topicnavnet også Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 For de som vil vite hvordan min første gjennomspilling endte så legger jeg det ved i en spoiler. Origamimorderen kom seg vekk etter å ha drept agent Jayden. Ethan, Madison og Shaun overlevde, kjøpte seg en fin leilighet og prøver nå å glemme det som skjedde. Min slutt: Jayden daua, Madison daua, Shaun daua. Hun prostituerte (husker ikke navnet sorry!) drepte origamimorderen. Ethan ble fengslet for drapet og hengte seg i cella. haha! Jeg suger. Fikk faktisk lyst til å spille det en gang til, men ikke enda. Starten er så kjedelig =) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Disse spoilerboksene er skumle, har trykket på begge to, men har ikke fått lest så mye, da jeg helst ikke vil ødelegge slutten min Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Siklet på dette spillet på nettet tidligere i dag, men har så mange andre stortitler jeg ikke har rørt noe særlig enda... så å kjøpe Heavy Rain nå blir vel egentlig bare dumt... ser de har gode priser på spillet, men det hjelper liksom lite når man ikke har tid til å spille :-( Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Når prisene er så gode så går det jo an å bare kjøpe det til bra pris, og så la det ligge til du har tid Lenke til kommentar
Eerath Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ser ut som spillet bare lagget og var ute av sync første gang jeg prøvde det, for i dag har det gått strålende. Veldig artig spill. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Når prisene er så gode så går det jo an å bare kjøpe det til bra pris, og så la det ligge til du har tid Tenker det samme, har man penger og mulighet til å plukke det opp, så hvorfor ikke gjøre det for et par hundrelapper billigere nå? Er jo ingen som setter en pistol mot hodet og krever at man spiller det or is there??? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Vet ikke med deg, men jeg ble tvunget til å gjøre det :o Har spilt fem-seks timer nå, er ganske dypt inn i historien. Hittil har det vært et knall spill! Ikke så super fantastisk noen skal ha det til, men det er høyt oppe. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Håper jeg får mitt eksemplar av Special Edition i morgen da Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ingen Heavy Rain i posted idag Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har lest hvordan spillet sluttet for endel her og jeg er bare blown away på hvor mange måter ting kan utarte seg på!! Ingen andre sine slutter jeg har lest her endte som min fks.... Så følelsen jeg sitter med her nå etter å være ferdig er at dette er noe av det beste jeg har spilt på mange år...dette kommer til å bli et spill som en minnes for altid...dette er like stort for meg som Monkey Island og eventyr tiden tilbake i gode gammle dager. Heavy Rain...årets adventure/krim spill! Lenke til kommentar
echri Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Spilte gjennom dette onsdag, og er ganske fornøyd. Var rimelig hektet mens jeg spilte, og ville hele tiden se hva som skjedde videre. Likte selve konseptet veldig godt, og håper at flere utviklere forsøker seg mer i denne retningen. Likevel noe skuffet over mulighetene til å påvirke historien (litt for ofte begrenset til QTE) og en historie som kunne vært bedre, er f.eks en del plot holes. Totalt sett et veldig bra spill og absolutt verdt å spille gjennom, men ikke noe GOTY for min del. Alle kom til varehuset, men Madison ble arrestert av politiet utenfor. Ethan reddet Shaun, men ble skutt av politiet på vei ut av varehuset. Shelby havnet i kjøttkverna etter en kamp mot Jayden. Lauren ble etterlatt i bilen tidligere, så hun var allerede død. Slutten viser Jayden som helt med i et talkshow, Madison gir ut bok om Origami-morderen og Shaun og eks-kona sørger ved Ethans grav. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Spilte gjennom dette onsdag, og er ganske fornøyd. Var rimelig hektet mens jeg spilte, og ville hele tiden se hva som skjedde videre. Likte selve konseptet veldig godt, og håper at flere utviklere forsøker seg mer i denne retningen. Likevel noe skuffet over mulighetene til å påvirke historien (litt for ofte begrenset til QTE) og en historie som kunne vært bedre, er f.eks en del plot holes. Totalt sett et veldig bra spill og absolutt verdt å spille gjennom, men ikke noe GOTY for min del. Alle kom til varehuset, men Madison ble arrestert av politiet utenfor. Ethan reddet Shaun, men ble skutt av politiet på vei ut av varehuset. Shelby havnet i kjøttkverna etter en kamp mot Jayden. Lauren ble etterlatt i bilen tidligere, så hun var allerede død. Slutten viser Jayden som helt med i et talkshow, Madison gir ut bok om Origami-morderen og Shaun og eks-kona sørger ved Ethans grav. Du sier "Likevel noe skuffet over mulighetene til å påvirke historien" alt du gjør påvirker jo historien, min gjennomgang av spillet er ikke i nærheten av hva som har skjedd for deg ser jeg. Og ingen andre sine slutter jeg leser i tråden her er lik min..så muligheten til å påvirke historien vil jeg nå heller si er meget stor! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hm, spillet var veldig bra. Det spilte på noen strenger, få spill har gjort før. Min slutt: Origamimorderen døde i kverna, Shaun overlevde, Jayden ble helt i Talkshow, Ethan og Madison flytta sammen med Shaun. En av de bedre endingene tipper jeg Oh, Laura døde, så kanskje ikke den aller beste.) Endret 26. februar 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Må si meg enig med LarZen her. Jeg kjenner meg heller ikke igjen i de andre sluttene som er beskrevet her, noe som leder meg til å tro at du har en STOR innvirkning på historien. Kan du kanskje nevne noen spill hvor du kan påvirke historien mer enn i Heavy Rain, for jeg kommer ikke på noen som jeg har spilt. Historien har noen små plot holes, men det er ikke så mye mer en de fleste andre spill også har. Og jeg føler at måten historien i Heavy Rain drar deg inn på mer enn veier opp for de små manglene. Jeg gråt faktisk litt på andre gjennomgang da Jayden døde Vil si historien i Heavy Rain er blandt de klart beste jeg har sett, dog kanskje på en litt annen måte enn de andre historiene. Men så traff dette spilet midt i blinken for min smak, det trenger det nødvendigvis ikke å ha gjort for de fleste av dere andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå