Bruker-162103 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Fikk du mail fra Elkjøp? :o For jeg har ikke fått noe. Nei, får aldri noe mail fra Elkjøp om jeg bestiller noe derifra. Men statusen står no i alle fall som sendt Endret 22. februar 2010 av fantomena Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Doh, jeg bestilte uten bruker, så får ikke logget inn å sjekket. Men satser på at jeg får det denne uken, da blir jeg hvert fall positivt overrasket over Elkjøp. OG jeg får spilt i vinterferien =) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Vet ikke helt hva den offsielle lanserings datoen er , men Cdon sier 24 og de sendte til meg på fredag, så er nok i posten om en time, hvis ikke det her møkka vinter været gjør alt treigere. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Står at Elkjøp har sendt min og, men før eg har fått mail med angrerettskjema og sånt går eg ut i frå at den ordrestatusen er 100% bullshit... Edit: Og der kom det ein mail med kvittering for ordren på Heavy Rain. Elkjøp sender ut eit spel FØR releasedato? The sky is falling!!1 Endret 22. februar 2010 av Einride Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Blir spennende om vi får det innen et par dager da. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fikk også mail om at spillet er sendt fra elkjop.no nå. Det pleier bare å ta en dag eller to fra de sender til det kommer, så håper at det kommer imorgen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg fikk kvittering fra Elkjøp for litt siden, kan tenke meg at dem sender kvittering etter dem har sendt spillet? Har ikke bruker, så får ikke sett om dem har sendt. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Bestilte en PS3 og dette spillet fra Elkjøp. Har en kraftig gaming rigg av en PC, 360 og nå en PS3 også. Eneste grunn til at jeg kjøpte meg en PS3 var faktisk dette spillet. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fikk også mail om det idag. Siden det blir sendt som brevpost så vil det nok ikke ta mer en en dag eller to før vi får det. Hvem hadde vel trodd at Heavy Rain skulle være en "systemseller" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hah, skulle akkurat til å si det selv! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Noen som vet hvordan prisene til Elkjøp er i butikk på lanseringsdagen? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Sweet! Da bærer det til Elkjøp fremfor GameStop på onsdag etter jobb! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Anbefaler folket IKKE til å lese om Heavy Rain grunnet den ekstremt store spoilerfaren. Har dessverre fått "ødlagt" spillet pga en idiot. Er så jævla lite nødvendig å gjøre sånt. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg er glad for at jeg tar avstand fra alt det med Heavy Rain bortsett fra anmeldelser. Jeg gjør det samme med FF13 og GOW3 også, hehe. Uansett, har fått e-mail fra elkjøp om at heavy rain er på vei! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg fikk spillet mitt fra CDON i dag og har spilt i noen timer. Er himmelfallen for å si det mildt, dette spillet innfrir mine forventninger og vel så det. Måten de forteller historien på sitter som et skudd, det samme kan også sies om selve historien, jeg tror aldri jeg har følelsesmessig knyttet til en historie i et spill før. Graden av innlevelse denne typen gameplay gir er imponerende. Sitter her i den 7. himmel nå jeg, har lengtet etter et slikt spill så lenge, de enkelte småfeilene enser jeg ikke en gang. Det skal mye til for a dette ikke blir GOTY for min del. 11/10. Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det skal mye til for a dette ikke blir GOTY for min del. 11/10. Oi, det høres lovende ut Fikk mail i dag, så jeg håper jeg har spillet i henda i morra ettermiddag. Jeg er veldig spent på hvor godt jeg vil like det (aldri prøvd Fahrenheit f.eks.), men håper på samme reaksjon som deg . Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg fikk spillet mitt fra CDON i dag og har spilt i noen timer. Er himmelfallen for å si det mildt, dette spillet innfrir mine forventninger og vel så det. Måten de forteller historien på sitter som et skudd, det samme kan også sies om selve historien, jeg tror aldri jeg har følelsesmessig knyttet til en historie i et spill før. Graden av innlevelse denne typen gameplay gir er imponerende. Sitter her i den 7. himmel nå jeg, har lengtet etter et slikt spill så lenge, de enkelte småfeilene enser jeg ikke en gang. Det skal mye til for a dette ikke blir GOTY for min del. 11/10. Kommet ca halvveis selv, og må si de tar litt for lang tid på å starte opp historien. Skjer kanskje ting som er har en viss relevanse ganske tidlig, men de virker urelevante der og da siden man har ikke noe grep om hva ting handler om i det hele tatt. Tror spillet hadde hatt veldig godt av ett frampeik, eller en prolog for Jayden som første scene, bare for å skape en viss ramme. Uansett, ett helt annet tema, har du prøvd ut forhåndsbestillingskoden din ? Fylte ut min og DLa og installerte og greier, men fikk ikke noe nytt content i spillet. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fikk SMS fra elkjøp nå om at "det har vært en forsinkelse med PS3 spillet heavy rain. Det vil bli sendt ut imorgen 24.02 Beklager." Det går faktisk helt greit, fikk Ratchet and Clank i posten igår, så er all good Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fikk samme melding selv, kompis som bestilte fra Lefdal fikk også denne meldingen. At de klarer å sende ut på release hadde jeg ikke forventet av dem. Men litt surt at jeg ikke heller drar til butikken og kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå