Whackedorange Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Washington Postav alle plasser kaller Heavy Rain for en interaktiv film istendenfor ett spill noe som virker utrolig spennende. Selv venter jeg til denne "filmen" blir litt billigere før jeg går til innkjøp. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det er altfor mange "spill" ute, at jeg heller foretrekker en interaktiv film med et nyskapende kontrolloppsett. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg gleder meg til dette spillet! Og jeg har ikke noe imot at det er en "film" - liker at spillutvikler tar sjanser. Uten risiko hadde spill generelt vært kjedelig. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Lastet ned demoen og testet den i går. Konseptet med spillet funket for meg og følte at dette her var noe veldig positivt. Kontrolleren synes jeg var veldig bra, utenom noen få hendelser der den for meg ble litt ekkel. For meg så blir dette et kjøp, men er litt usikker på om det blir Limited Edition fra Elkjøp eller å vente en måned eller noe lignende etter release, for så å kjøpe det når prisene er litt lavere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Prisen hos Elkjøp er vell 399,- noe lavere enn det trur jeg tar litt tid. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja. Limited Edition er faktisk 399,- kr hos Elkjøp. Sykt billig, så er veldig kean på å bestille derifra. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Slosskampen i demoen var faktisk overaskende engasjerende. Et meget spennede og interessant spill som jeg tror jeg vil elske. Knallpris på elkjøp sine nettsider ja, men har ikke tro på at leveringa er så rask, men jeg takler nok en 4-5 dager uten Heavy Rain. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har sett og lest en del anmeldelser, men var enda litt på gjerde iforhold til dette spillet. Så lastet ned demoen igår og spilte gjennom første del som var han privatdetectiven. Det som overrasket meg var hvor god historien var, jeg ble veldig fort dratt inn i verdnen. Så det ble rett inn på elkjøp og bestille et eksemplar, så nå håper jeg det kommer i neste uke en gang. Spilte ikke andre del av demoen da jeg allerede viste jeg ville ha spillet, så da vil jeg ikke spoile for mye for meg selv. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Enig i at dette var en meget bra demo. Skal innkjøpes! Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 har fått spilt det i noen timer nå og må si at historie innfrir sålangt ganske sterke saker ^^ Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er det kommet allerede, eller har du kontakter? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Fikk mail av Cdon idag om at mitt eksemplar er sendt, meget tidlig. Men men, gleiar meg. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 hender seg at jeg får spill noen dager tidligere ja ^^ så langt er spillet kjempeflott:D men er jo egentlig ikke så mye å si om det siden det bare er historien som gjelder jeg skal ikke spoile noe^^ Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Bra å høre! Da får jeg bare vente til releasedatoen jeg da... (eller lengre, det er jo elkjøp vi snakker om <_< ) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Spillet er ikke kommet i butikkene ennå men en opdatering på spillet har allrede kommet. Oppdateringa er på 226 MB. Ser ut som oppdatering fikser noe lagg på begynnelsen av spillet. Samtidig blir det meldt att Heavy Rain har solide forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Installerte akkurat den siste oppdateringen. Kan ikke si at jeg har lagt merke til noen hakking eller bugs så langt. Synes spillet flyter veldig fint. Måten de forteller historien på imponerer meg! De spiller på følelser og valgene du tar får konsekvense. Jeg tok nettopp en feil avgjørelse (ble litt ivrig), og da låste jeg opp et trofe som het "Tabbe". En god kandidat til årets spill. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva er egentlig lanseringsdatoen til spillet? Trenger å vite hvilken dag jeg skal traske nedover til sentrum. Første side i denne tråden sier 23. februar. Platekompaniet.no sier 24. februar. GameSpot sier 26. februar (for Europa). Hva er riktig? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Jeg var klar for 26. februar, men nå ser jeg at det står 24. her på siden. Litt kjipt, med tanke på at det står 26. der jeg har bestilt det... Det beste er nok å følge datoen som står på nettsiden til butikken du har tenkt å kjøpe det fra. Eventuelt ringe ned på den aktuelle datoen. Endret 22. februar 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Og der sendte Elkjøp mitt eksemplar av Special Editon, så da får jeg det enten på lanseringen, Torsdag eller Fredag eller uten tvil Lørdag Bryr meg ikke om de er 2-4 dager sene ettersom at Elkjøp hadde Special Edition sykt billig Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fikk du mail fra Elkjøp? :o For jeg har ikke fått noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå