Gå til innhold

Heavy Rain diskusjonstråd!!


Toman18

Gjerne begrunn hvorfor du ga den karakteren  

28 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ville du ha gitt Heavy Rain?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutten min:

 

 

 

Madison døde av eksplosjonen i leiligheten og Norman ble til kjøttdeig. Reddet dog min sønn og overlevde. Scott Shelby ble skutt av Lauren.

 

Meget skuffet over at jeg ikke kom meg ut av den brennende leiligheten med Madison. Hva gjorde jeg feil?

 

 

 

 

Du må søke ly inni kjøleskapet. Det skal beskytte deg mot eksplosjonen.

 

Lenke til kommentar

Slutten min:

 

 

 

Madison døde av eksplosjonen i leiligheten og Norman ble til kjøttdeig. Reddet dog min sønn og overlevde. Scott Shelby ble skutt av Lauren.

 

Meget skuffet over at jeg ikke kom meg ut av den brennende leiligheten med Madison. Hva gjorde jeg feil?

 

 

 

En annen løsning er å klatre ut vinduet på kjøkkenet og hoppe til vinduet i gangen, det var det jeg gjorde. :)

 

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Slutten min:

 

 

 

Madison døde av eksplosjonen i leiligheten og Norman ble til kjøttdeig. Reddet dog min sønn og overlevde. Scott Shelby ble skutt av Lauren.

 

Meget skuffet over at jeg ikke kom meg ut av den brennende leiligheten med Madison. Hva gjorde jeg feil?

 

 

 

 

Du må søke ly inni kjøleskapet. Det skal beskytte deg mot eksplosjonen.

 

 

 

 

Hehe. Lukket det faktisk opp, men da jeg så at det var fullt satt jeg meg under bordet istedet. Det var ingen suksess... Burde selvsagt brukt litt mer tid på kjøleskapet.

 

 

Lenke til kommentar

Slutten min:

 

 

 

Madison døde av eksplosjonen i leiligheten og Norman ble til kjøttdeig. Reddet dog min sønn og overlevde. Scott Shelby ble skutt av Lauren.

 

Meget skuffet over at jeg ikke kom meg ut av den brennende leiligheten med Madison. Hva gjorde jeg feil?

 

 

 

 

Du må søke ly inni kjøleskapet. Det skal beskytte deg mot eksplosjonen.

 

 

 

 

Hehe. Lukket det faktisk opp, men da jeg så at det var fullt satt jeg meg under bordet istedet. Det var ingen suksess... Burde selvsagt brukt litt mer tid på kjøleskapet.

 

 

 

 

Litt urealistisk at bordet skal beskytte deg mot en propaneksplosjon. :D

 

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Shaun overlevde, Ethan ble renvasket og lever lykkelig med Madison i en leilighet, Scott ble drept (og avslørt), hore-dama ble sur på ham og FBI-fyren sluttet på jobben. Skulle likt å se det gå bedre for ham, men ellers er jeg veldig fornøyd. Klarte ikke å analysere mer enn en gullklokke og et sverd den siste ARI-runden.

 

Et himla sterkt spill; gleder meg til neste gang!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Som en enorm eventyrspillfan, så har jeg endelig fått spilt Heavy Rain, og det første jeg må si er at det er utrolig hvordan grafikk kan selge et spill. Heavy Rain er et ganske ordinært eventyrspill synes jeg, men med noen elementer som er bådre bedre og dårligere enn andre eventyrspill.

 

Actionscenene er fantastiske, og der skinner quick time eventene virkelig. Dessverre så funker de ikke spesielt bra i alle andre aspekter av spillet. Historien er heller ikke enestående sammenlignet med mange andre eventyrspill, og det finnes et par plotthull som burde vært forklart. Positivt at man har en viss for form av valgfrihet! Stemmeskuespillet er bra, men heller ikke spekulært.

 

Til slutt er det vel i bunn og grunn et eventyrspill for massene. Enklere, og mer actionfylt, hvor den fantastiske grafikken og de intense actionscenene er det som drar spillet. Det mest positive er vel (forhåpentligvis) at folk får opp øynene for eventyrspill igjen. :)

 

De som drar fram 10'ere for dette kan jo knapt nok ha spilt spill på 90-tallet.

Lenke til kommentar

Jeg har kommet igjennom heavy rain men tenker på å begynne mitt i spillet. liksom velge feks chapter 10 å ha en save der ifra. men det jeg lurer på er om jeg mister min orginale save? nå mener jeg ikke selve "saven" men bare at jeg ennå har tilgang til alle kapitlene?

Lenke til kommentar

Du har de fortsatt, men du må spille de på nytt for å få de til å passe perfekt til hva du enn gjør annerledes :)

 

Altså, hvis du velger å drepe en eller annen i kap X, som du ikke drepte på første gjennomspilling kan han/hun fortsatt være med andre steder senere hvis du ikke har spilt kapitler i mellomtiden.

 

Dette ble knotete, men nei, du fjerner ikke kapitler :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Da var også jeg ferdig med min første igjennomspilling og jeg som var svært kritisk til dette spillet har totalt skiftet mening og hvis ikke dette er blandt GOTY tittelene så skjønner ikke jeg noe.

 

Ble avlogget PSN når jeg så end credit og fikk opp en feilmeldig, måtte gå ut av spillet før jeg kunne logge meg på igjen, noen andre som har hatt det problemet ?

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Nå har mitt andre lagring gått i stå (svart skjerm) og jeg må nok en gang starte et nytt spill. Snakk om bortkastet spilling. Ser ut til at jeg bare må legge Heavy Rain til side inntil de kommer med en fiks på det.

Jeg måtte starte 7-8 scener tidligere og spilte meg ferdig fra det punktet, har ikke rørt det siden. Rett og slett fryktelig irriterende. Har ikke sett noen andre løsninger på det etter litt kjapp søking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...