nubbiz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Skal runde spillet et par ganger til først, så blir de trophy hunting Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Rart noen har problemer med spillet, var ingen problemer what so ever når jeg spilte igjennom spillet. Har den første PS3 utgaven som kom i salg, hvilke utgave har folket som har problemer? Jeg går utifra folk er såpass oppegående at dem ikke slår av eller gjør noe mens spillet lagrer.... EDIT: Regner med alle er online også slik at spillet patcher ca 200mb..? Endret 3. mars 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Spiller på en Slim 120gb. Har patchen og spilte igjennom spillet i et kjør første gangen, så problemet var nok ikke at jeg slo av konsollen under lagring Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ah, der var Platinum på plass Det beste spillet jeg har spilt på lenge! Snålt at et bronsetrofe skulle være det absolutt vanskligste og mest frustrerende xD Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Spiller på en 60 GB PS3 og har heller ikke hatt et eneste problem med noe som helst av loading eller andre ting. Halvveis til alle sluttene, burde bli platinum i løpet av de nærmeste timene da det er det eneste trofeet jeg mangler^^ Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja det er et kjent problem. Jeg vet ikke om det går ann å unngå at det skjer med 100% sjangse, men du må ihvertfall være veldig forsiktig med å skru av spillet mens spillet saver (når Orgigami figuren i nedre høyre hjørne blinker). Personlig har jeg hatt problemer med at spillet har fryst et par ganger, at lastetidene har vært på opp mot 10 minutter og at lyden pluttselig forsvinner for korte perioder. Alltid lagret på skikkelig måte og sørget for at den ikke er aktiv. Kjipt at dette skjer. Håper på en oppdatering. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (eneste viktige å huske på i den guiden er å bruke SAVE når man skal gjøre de forskjellige endingsa ) Wait, SAVE? Så ikke noen slik funksjon jeg. Bare automatisk lagring. Rart noen har problemer med spillet, var ingen problemer what so ever når jeg spilte igjennom spillet. Har den første PS3 utgaven som kom i salg, hvilke utgave har folket som har problemer? Jeg går utifra folk er såpass oppegående at dem ikke slår av eller gjør noe mens spillet lagrer.... EDIT: Regner med alle er online også slik at spillet patcher ca 200mb..? Spiller på 80 GB versjonen av PS3, har ikke lastet ned patchen, merket ingenting til disse problemene. Lyden forsvant i noen sekunder helt i starten, men etter det gikk det knirkefritt. Merkelige greier det at det skal variere sånn. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Trykk save når du starter fra ulike kapittel Da har men valget før en begynner om en vil lagre eller ikke. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ah, har bare startet fra begynnelsen hver gang jeg. Ser at jeg har glemt å legge ut min slutt. Dette er fra første gjennomspilling da jeg tenkte skikkelig igjennom hva jeg skulle gjøre, så jeg fikk "min" slutt. Ethan finner/redder Shaun uten å drikke giften, Maddison hjelper ham etter å ha unnsluppet infernoet Scott fanget henne i, og alle tre lever lykkelig sammen i en ny leilighet. Jayden avslører identiteten til Origami-morderen og drar for å arrestere ham, Scott og Jayden sloss på toppen av transportbåndet, Scott faller ned i knuse-maskinen, Jayden blir en berømt etterforsker og slutter med Triptocaine. Happy ending all around. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Irriterende at jeg ikke har spillet. Kan jo ikke lese noen ting som helst i denne tråden når alle poster sin slutt. Jeg vil jo ikke bli spoilet heller. Kan noen med hånden på hjertet si at de felte noen tårer av spillet? For hvis dere gjorde det, regner jeg med at jeg kommer til å gjøre det, så jeg vil bare være litt forberedt. Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Fungerer trofeer hos dere? Jeg får ingen trofeer utrolig irriterende.. Ps. Jeg har installert patchen (på 250mb eller noe) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Irriterende at jeg ikke har spillet. Kan jo ikke lese noen ting som helst i denne tråden når alle poster sin slutt. Jeg vil jo ikke bli spoilet heller. Kan noen med hånden på hjertet si at de felte noen tårer av spillet? For hvis dere gjorde det, regner jeg med at jeg kommer til å gjøre det, så jeg vil bare være litt forberedt. Jeg kan si det fra hjertet mitt at jeg har falt noen tårer ja Endret 3. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg får iallefall trofeer og har ikke hatt noen lagringsproblemer med spillet siden jeg lot være å spille 1 mars Sitter med den første PS3 utgaven som kom Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg får iallefall trofeer og har ikke hatt noen lagringsproblemer med spillet siden jeg lot være å spille 1 mars Sitter med den første PS3 utgaven som kom hmm, jeg har spilt spillet både før og etter 1.mars, og har ikke fått noen trofeer.. Jeg spilte også starten på nytt igjen. Jeg spilte uten å lagre underveis, men det burde da vel ikke ha noe å si :S Ps. jeg har den gamle 60gb modellen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Irriterende at jeg ikke har spillet. Kan jo ikke lese noen ting som helst i denne tråden når alle poster sin slutt. Jeg vil jo ikke bli spoilet heller. Kan noen med hånden på hjertet si at de felte noen tårer av spillet? For hvis dere gjorde det, regner jeg med at jeg kommer til å gjøre det, så jeg vil bare være litt forberedt. Ja jeg felte et par tårer, både tidlig i spillet og ved slutten. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Jeg ble ikke noe sårlig tårevåt av HR for å si det slik. Litt fordi mange av de scenene som potensielt kunne vært rørende var litt på kanten mot cheezy, men det må ha vært noe annet også som jeg ikke kan sette helt fingeren på også lol. Jeg blir kanskje lettere rørt hvis det er en fin sang eller melodi i bakgrunne slik som i f.eks. i mange av Final Fantasy spillene. Endret 3. mars 2010 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Nå er det vel avhengig av hvilken slutt en får Slutten min, hvor Ethan nettopp hadde tilgitt Madison og erklært at de er glade i hverandre, funnet sønnen i live, og reddet ham, overlevd giften og er på vei ut med sønnen, hvor han blir skutt av politiet. Ja, tårene rant på mitt kinn iallefall! Endret 3. mars 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Vel nå skal det sies at jeg nesten begynte å grine bare pga. "massemordet" av hovedkarakterer som skjedde mot slutten lol...men det var isåfall mer pågrunn av frustrasjon fordi halvparten av dødsfallene skyldes minimale bommerter på div. QTEs. Endret 3. mars 2010 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) *utgår* Endret 3. mars 2010 av Decreeofj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå