Einride Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Dynamic theme, soundtracket i MP3-format og første DLC (Chronicles 1, ein "episode" med Madison). I tillegg til eit litt meir fancy cover Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg hadde nok kommet til å klaget, rett og slett fordi jeg likte spillet så godt at jeg føler for å ha SE Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det ser ut som at jeg har fått SE alikevel. Da jeg skrev posten isted hadde jeg ikke fjernet plasten på spillet, og ble "lurt" da det ikke stod noe som helst på coveret om at det var SE. Men nå når jeg fjernet plasten ser jeg det følger med en kode og coveret er dekket av "regndråper", så da tror jeg alt er i orden. Men vil uansett takke for svarene jeg fikk Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Digg å ha SE av Heavy Rain, verdt mine usle 399kr for spillet og spillet er så fantastisk, grinet, følt redsel og frykt osv :D Endret 2. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Nå er Muttern i Oslo, og henta spillet til meg på Spaceworld, så i morra blir min første mulighet til å spille spillet. Har vært i Egypt i en uke, og bor ikke i Oslo så har ikke fått henta spillet før... Gleder meg Har et signert cover liggende klart, vet ikke hvor mange ganger jeg har lest bakpå det Endret 2. mars 2010 av King of Universe Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Aaaah. Epic spill. Nesten Platinum nå =) Mangler kun 2 bronsetrofeer! Den ene er dog temmelig vrien syntes jeg =/ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Aaaah. Epic spill. Nesten Platinum nå =) Mangler kun 2 bronsetrofeer! Den ene er dog temmelig vrien syntes jeg =/ Har du fått alle sluttene? Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja, jobba meg igjennom den i dag faktisk Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Da var jeg ferdig gitt.. Fantastisk spill. Ikke ofte jeg blir så følelsesmessig engasjert. Min slutt: Ethan redder Shaun etter tidenes kanskje slappeste munn-til-munn-metode og de to flytter sammen i en ny, fin leilighet. Madison blir gæren og låser seg inne i leiligheten sin og ser de overgrepsmennene fra tidligere i spillet, men nå i våken tilstand. Scott møter Lauren, hun skyter han i fjeset, happy ending Jayden får hodet sitt knust med slegge og faller ned i kverna kun fordi PS3'n bestemmer seg for å annonsere at kontrollen har lite batteri akkurat da jeg skal redde meg unna Politisjefen sutrer over at han må i begravelsen til Jayden. Blake har funnet ARI-brillene til Jayden og etter litt nøling tar han de på og blir hjemsøkt av Jayden. Jeg ble så frustrert over at Jayden døde at jeg måtte ta siste scene en gang til Han overlever og Scott faller ned i kverna. Ethan, Shaun og Madison har den samme slutten som nevnt tidligere. Jayden er med på talkshowet på TV, kaster Triptocaine'n i do, og ender opp med å se en liten invasjonshær av tanks på skrivebordet sitt, uten ARI-brillene på. Lauren spytter på graven til Scott, og føler kun contempt Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Da var jeg ferdig gitt.. Fantastisk spill. Ikke ofte jeg blir så følelsesmessig engasjert. Min slutt: Ethan redder Shaun etter tidenes kanskje slappeste munn-til-munn-metode og de to flytter sammen i en ny, fin leilighet. Madison blir gæren og låser seg inne i leiligheten sin og ser de overgrepsmennene fra tidligere i spillet, men nå i våken tilstand. Scott møter Lauren, hun skyter han i fjeset, happy ending Jayden får hodet sitt knust med slegge og faller ned i kverna kun fordi PS3'n bestemmer seg for å annonsere at kontrollen har lite batteri akkurat da jeg skal redde meg unna Politisjefen sutrer over at han må i begravelsen til Jayden. Blake har funnet ARI-brillene til Jayden og etter litt nøling tar han de på og blir hjemsøkt av Jayden. Jeg ble så frustrert over at Jayden døde at jeg måtte ta siste scene en gang til Han overlever og Scott faller ned i kverna. Ethan, Shaun og Madison har den samme slutten som nevnt tidligere. Jayden er med på talkshowet på TV, kaster Triptocaine'n i do, og ender opp med å se en liten invasjonshær av tanks på skrivebordet sitt, uten ARI-brillene på. Lauren spytter på graven til Scott, og føler kun contempt Surt det med batteriet Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har problemer mot slutten, chapter 46/The Rat for å være mer presis. ***Spoiler*** ***Spoiler*** Når scenen starter så er det veldig uklart. Jeg ser nesten ingenting pga alt er rødt og tåkete. Er det ment å være sånn, eller er det noe jeg må gjøre for å få det vekk? Når jeg Holder inne L2 og trykker X, så sier han "The last origami figure... The last trial." Noe mer enn det får jeg ikke til. Har også hatt problemer med at jeg ikke får loadet chapters etter jeg har vært på The blue lagoon. Det blir bare svart, liksom. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det som er veldig stilig med Heavy Rain er at selv om jeg har spilt gjennom det, så vil jeg ikke lese spoilerboksene. Leste en og det var en slutt som var radikalt annerledes en den jeg fikk, så da fant jeg ut at jeg ikke kunne lese flere Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har problemer mot slutten, chapter 46/The Rat for å være mer presis. ***Spoiler*** ***Spoiler*** Når scenen starter så er det veldig uklart. Jeg ser nesten ingenting pga alt er rødt og tåkete. Er det ment å være sånn, eller er det noe jeg må gjøre for å få det vekk? Når jeg Holder inne L2 og trykker X, så sier han "The last origami figure... The last trial." Noe mer enn det får jeg ikke til. Har også hatt problemer med at jeg ikke får loadet chapters etter jeg har vært på The blue lagoon. Det blir bare svart, liksom. Noen som kan hjelpe meg? Det skal være rødt, men ikke tåkete, så noe er nok feil dessverre. Har inntrykk av at det er en god del feil med dette spillet. Opplevde flere kræsj i starten selv, og flere bugs underveis, som at folk forsvinner plutselig. Satser på at det kommer en patch til som fikser det. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har problemer mot slutten, chapter 46/The Rat for å være mer presis. ***Spoiler*** ***Spoiler*** Når scenen starter så er det veldig uklart. Jeg ser nesten ingenting pga alt er rødt og tåkete. Er det ment å være sånn, eller er det noe jeg må gjøre for å få det vekk? Når jeg Holder inne L2 og trykker X, så sier han "The last origami figure... The last trial." Noe mer enn det får jeg ikke til. Har også hatt problemer med at jeg ikke får loadet chapters etter jeg har vært på The blue lagoon. Det blir bare svart, liksom. Noen som kan hjelpe meg? Det skal være rødt, men ikke tåkete, så noe er nok feil dessverre. Har inntrykk av at det er en god del feil med dette spillet. Opplevde flere kræsj i starten selv, og flere bugs underveis, som at folk forsvinner plutselig. Satser på at det kommer en patch til som fikser det. Dødsirriterende! Har betalt 500 kr for spillet, også fungerer det ikke? Er så sinnsykt lite holdbart! Er det rart folk piratkopierer liksom? Veldig synd, fordi spillet er jo eksepsjonelt bra hvis man ser bort ifra bugs. Fins det mulighet for å få pengene tilbake igjen? Får vel spille ferdig Mass Effect i mellomtiden. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Humm merkelig at jeg ikke opplevde noe av det her, mens andre har hatt store problemer. Du kan vel alltids bytte inn spillet hos gamestop for ca samme pris som du gav for det, ellers får du bare klage der du kjøpte. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Slett selve hovedfilen og ikke innstallere patchen den kan gjøre spillet litt uspillbart. Men min opplevelse har vært feilfri selv med patchen Endret 2. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Flere som har problemer med at lagringen ikke laster inn lenger? Får bare svart skjerm. Ser ut til at jeg må starte helt på nytt igjen. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Flere som har problemer med at lagringen ikke laster inn lenger? Får bare svart skjerm. Ser ut til at jeg må starte helt på nytt igjen. Veldig irriterende. Ja det er et kjent problem. Jeg vet ikke om det går ann å unngå at det skjer med 100% sjangse, men du må ihvertfall være veldig forsiktig med å skru av spillet mens spillet saver (når Orgigami figuren i nedre høyre hjørne blinker). Personlig har jeg hatt problemer med at spillet har fryst et par ganger, at lastetidene har vært på opp mot 10 minutter og at lyden pluttselig forsvinner for korte perioder. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Wow, brukte lang tid eller? Nja, ikke veldig. Brukte en sinnsykt god guide for å få alle endings (eneste viktige å huske på i den guiden er å bruke SAVE når man skal gjøre de forskjellige endingsa ) Ikke se igjennom trofeene før du har spilt igjennom minst en gang, major spoilers: http://faqs.ign.com/articles/107/1070908p1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå