Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 men L1 og R1 derimot. Haha samme her, var de (+R2,L2) jeg bommet mest på. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tror vi skal skylde på stresset, ikke sant. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Japp, selvfølgelig, kan jo ikke være oss det er noe feil med :rolleyes: Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Var eit par gongar eg tok feil av høgre stikke opp og Sixaxis opp (eller ned, you get the point). Vart litt for like teikn i "kampens hete". Også eit par gonger at den ikkje registrerte ein Sixaxis-bevegelse, men det hadde heldigvis ingen fatale følgjer ^_^ Følte forøvrig at det hjalp å rope inn i TVen, spesielt når du trykker som ein helt (eller ristar på kontrollen) for å komme deg unna noko(n) i tide Lenke til kommentar
OlaDonk_InnleggNO Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Har nå spilt igjennom spillet og beggynt på andre runde spillet var fantastisk bra håper på ein litt mindre tristere slutt denne gangen info til derre som vill spille fleire gonger men sliter med og gå gjennom det derre mener er den kjedelige begynnelsen derre kan gå inn på kapittel og velge hvilke kapittel derre skal begynne på dvs. når jeg starta 2 gang nå så hoppa jeg rett til 2 kapittel da får du spørsmål om du vill slette alt etter det og begynne på nytt så begynner du i kapittel 2 dette må være det første spillet jeg gleder meg til og spille igjennom for 2 gang BTW syns ikkje starten var kjedelig akkuratt slik den skal være får tid til og komme deg inn i kontrollene og du får litt den spillfølelsen Note: alt for mye smileys i ein post... Endret 1. mars 2010 av OlaDonk Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Lite spørsmål: For å få du ulike sluttene, må en gjøre hele (eller fra kapittel 2), eller kan en bare gjøre de siste kapitlene? Har ikke rundet det selv ennå, så ikke spoile noe nå Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vel det er jo en del forskjellige valg du tar i løpet av spillet som har forskjellig (stor eller liten) innvirkning på hvordan det slutter. Så vil nok anbefale å gå gjennom hele, prologen er kanskje ikke nødvendig da. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Med 22 mulige avslutninger så kommer det til å ta sin tid altså Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja, men er det en dårlig ting da? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Med tanke på at FF XIII kommer snart, så ja Stress! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvis det er bare den du har i horisonten så har jo du god tid i forhold til meg. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Av spill så er det bare det akkurat nå Mangler ennå Bioshock 2, og GoW og Pokemon må nok vente litt dessverre. Selv om jeg går spillstudie så kan jeg ikke spille hele dagen dessverre Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bah kan du ikke, hva er vitsen med det da? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Prøver jo så godt jeg kan å være litt sosial innimellom (forbaska venner altså <_< ) De har ikke forstått at en kan være sosial over MP eller co-op Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Da har jeg, 12 timer etter jeg fikk spillet, rundet det for første gang. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvordan gikk det? Var det en OK slutt? Neste gang jeg skal spille, skal jeg gjøre alt "feil", eller stikk motsatt av hva JEG hadde gjort. Tape alle slåsskamper, kræsje med bil, ødelegge asjettene på starten , drepe de jeg kan drepe, og alt i alt skape faenskap. Gøy! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fikk denne slutten Ethan reddet sønnen, men ble skutt av politiet. FBI-agenten ble drept i kverna på slutten mot Shelby. Madison ble arrestert og vi fikk se at hun satt og signerte boken sin. Shelby gikk på frifot. Sønnen satt foran graven til faren, med moren i bak seg og Madison og Shelby gjemt bak noen trær i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Mange spennende og forskjellige slutter folk har opplevd her, min ble meget så crazy og jeg er litt skuffa over at jeg gjorde så hasta valg. Blir en gjennsomspilling til for å fikse på ting og se hvordan noe blir annerledes. I de komboene hvor man må holde inn så så mange knapper samtidig, er det et visst punkt du kan sleppe de foregående, altså de første du holder når det kommer opp i sånn 5 knapper, stakkar dual shock kontrollen min ble voldtatt. spilte på det vanskeligste første gangen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fikk hentet spillet idag, men ser at de dustene hos elkjøps nettbutikk har sendt standard versjon, enda jeg bestilte Special Edition. Så lurer på, er det noe ekstra bra som følger med SE som gjør det verdt å klage, eller er det bare til å gi blaffen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå