Gå til innhold

Heavy Rain diskusjonstråd!!

Toman18

Gjerne begrunn hvorfor du ga den karakteren  

28 stemmer

1. 1. Hvilken karakter ville du ha gitt Heavy Rain?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var eit par gongar eg tok feil av høgre stikke opp og Sixaxis opp (eller ned, you get the point). Vart litt for like teikn i "kampens hete". Også eit par gonger at den ikkje registrerte ein Sixaxis-bevegelse, men det hadde heldigvis ingen fatale følgjer ^_^

Følte forøvrig at det hjalp å rope inn i TVen, spesielt når du trykker som ein helt (eller ristar på kontrollen) for å komme deg unna noko(n) i tide :lol:

Lenke til kommentar

Har nå spilt igjennom spillet og beggynt på andre runde :p spillet var

fantastisk bra :) håper på ein litt mindre tristere slutt denne gangen :p

info til derre som vill spille fleire gonger men sliter med og gå gjennom

det derre mener er den kjedelige begynnelsen :p derre kan gå inn på kapittel

og velge hvilke kapittel derre skal begynne på dvs. når jeg starta 2 gang nå så

hoppa jeg rett til 2 kapittel da får du spørsmål om du vill slette alt etter det og begynne på nytt

så begynner du i kapittel 2 :)

dette må være det første spillet jeg gleder meg til og spille igjennom for 2 gang :D

BTW syns ikkje starten var kjedelig :) akkuratt slik den skal være :) får tid til og komme deg inn i kontrollene og du får litt den spillfølelsen :)

Note: alt for mye smileys i ein post...

Endret av OlaDonk
Lenke til kommentar

Hvordan gikk det? Var det en OK slutt?

Neste gang jeg skal spille, skal jeg gjøre alt "feil", eller stikk motsatt av hva JEG hadde gjort. Tape alle slåsskamper, kræsje med bil, ødelegge asjettene på starten :p, drepe de jeg kan drepe, og alt i alt skape faenskap. Gøy!

Lenke til kommentar

Fikk denne slutten ;)

Ethan reddet sønnen, men ble skutt av politiet. FBI-agenten ble drept i kverna på slutten mot Shelby. Madison ble arrestert og vi fikk se at hun satt og signerte boken sin. Shelby gikk på frifot. Sønnen satt foran graven til faren, med moren i bak seg og Madison og Shelby gjemt bak noen trær i bakgrunnen. :cry:

Lenke til kommentar

Mange spennende og forskjellige slutter folk har opplevd her, min ble meget så crazy og jeg er litt skuffa over at jeg gjorde så hasta valg. Blir en gjennsomspilling til for å fikse på ting og se hvordan noe blir annerledes.

I de komboene hvor man må holde inn så så mange knapper samtidig, er det et visst punkt du kan sleppe de foregående, altså de første du holder når det kommer opp i sånn 5 knapper, stakkar dual shock kontrollen min ble voldtatt. spilte på det vanskeligste første gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...