Joachim_F Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Heavy Rain kan lett bli årets mest omtalte spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg kommer meg ikke inn på side 2 i anmeldelsen. Er det en bug? Isåfall kan dere fikse den? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Slenger meg på den. Irriterende å ikke kunne lese side 2 når det er så velskrevet, og til en viss grad, spennende. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Har lagt hele anmeldelsen inn på én side som en midlertidig løsning. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hmm, ser at flere sider har slengt opp anmeldelse idag, er ikke det uhyre tidlig ? er jo 2 uker til det slippes, eller ? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Overrasket over karakteren basert på hvor mye tyn spillet får i selve anmeldelsen, spesielt da kontrollsystemet. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Hmm, ser at flere sider har slengt opp anmeldelse idag, er ikke det uhyre tidlig ? er jo 2 uker til det slippes, eller ? Er enig i det. Vi ville i utgangspunktet vente til nærmere lansering med å legge ut anmeldelsen, men når konkurrentene våre la deres anmeldelser ut kl. 18 i dag (som er sperrefristen Sony har satt) måtte vi gjøre det samme for å være konkurransedyktige. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oi, dette var tidlig. Blir nok kjøp for min del. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 har allerede bestillt spesial edition og gleder meg sykt til å få den. til tross for små feil som dere sier så tror eg garantert dette blir en av de beste titlene i år. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det var sterkt! Nå økte mine forventninger drastisk. Håper inderlig kontrollen sitter som den skal etter ikke altfor lang tid, historien og konseptet virker innmari lovende. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Overrasket over karakteren basert på hvor mye tyn spillet får i selve anmeldelsen, spesielt da kontrollsystemet. Tenkte det samme. Men dette var uansett fornøyelig lesning. Heavy Rain høres fantastisk ut selv på tross av enkelte små irritasjonsmomenter. Med visse forbehold (blandt annet enkelte Nintendo-titler senere i år) tror jeg dette blir årets beste spill for min egen del. Merket smilet bare vokste ettersom jeg leste anmeldelsen. Lenke til kommentar
AdNox Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hva estimerer du total spilltid til å være? Sånn roughly? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fin fin anmeldelse, dette blir ett logisk kjøp da jeg elsket demoen. Vil også tru at det kan være smart å skaffe spillet (for PS3 eiere), da måten man spiller det på er noe jeg trur bare vil utvikle seg videre og bli utnyttet mer kommende spill. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Hva estimerer du total spilltid til å være? Sånn roughly? Vil tro de fleste havner på rundt ti timer. Kommer nok litt an på hvilke deler av historien du får oppleve (og hvor lenge du holder figurene dine i live). Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vil tro de fleste havner på rundt ti timer. Og der kom det første minuset. Ti timer var ikke mye. Håper replay-value er høy da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ser ut som om det er ganske mange forskjellige måter å dø/ikke dø på, så ti timer ganget med hvert enkelt utfall.. det blir en stund det! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 WoW det fikk høyrere score en forventet herifra. Skal selvfølgelig ha spillet no matter what, og det er dette og God Of War III jeg tror blir mitt GOTY 2010.. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det at historien bare fortsetter på tross av et slikt massivt tap er veldig spennende, selv om jeg synes det var ukomfortabelt når det faktisk skjedde. Interessant ordvalg. Selv tror jeg at jeg hadde blitt glad, for å trekke parallellen til tv-serier så blir jeg storfornøyd med serier som klarer å vekke følelser, hvilken følelse er ikke så farlig. Det å være ukomfortabel er antageligvis en følelse jeg hadde vært fornøyd med og sitte igjen med etter en karakters død. Det ligger jo i Heavy Rain at historien er hovedelementet, så er det ikke da flott å bli så emosjonelt knyttet til karakterene at du rett og slett føler at det er litt ekkelt når noen dør? Er ihvertfall veldig interessert i spillet, og god anmeldelse! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Huff så lett som jeg har for å knytte meg til karakterer i film og spill så kan dette bli skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå