Ghaundan Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dette har sikkert blitt spurt før, men jeg greide ikke å finne noe angående dette. Jeg kjøpte meg nylig en elite, både pga at den gamle streiket og er til rep i tyskland, men også fordi jeg skal flytte og tenkte bror min kunne få den gamle. Han eier tross alt guitar her og diverse spill, litt kjipt å stikke av med 360'n da. Problemet er at jeg veldig gjerne vil overføre save games fra den gamle til den nye før jeg flytter, finnes det noen måte å gjøre dette på uten å bestille transfer kit? Har allerede saumfart alle butikker i Molde etter memory card men ingen ser ut til å ha. Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 noe slikt du tenker på? http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/console/datamigration.htm Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, problemet da er gjerne at jeg har flyttet lenge før jeg får den og er over 30 mil unna den gamle Xboxen. Er det å bestille ett transfer kit eneste måte? =/ Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er nok den eneste "lovlige" måten, ja.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Vil ulovlige involvere noe som annulerer garantien min eller diverse andre problemer? Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Tror det er eneste mulighet, å ringe Microsoft. Eller så er det en tråd her på forumet som omhandler transfer-kits, kan hende noen bor å nærheten og du kan låne den bittelitt.:> Fant den, http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=8651 Endret 10. februar 2010 av Puro Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Tusen takk for hjelpen, får nesten bare satse på at noen der har en Forresten litt hyggelig å være tilbake her å få hyggelige tilbakemeldinger etter å ha brukt litt tid i WoW forumet. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kva med å sjekke eBay eller liknande for minnekort? Så lenge dei er under 512 MB skal dei fungere, sjølv om dei ikkje nødvendigvis er "genuine". Sikkert ein del som har eit 64 MB liggande til dømes, det burde ikkje koste mange kronene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå