Joachim_F Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Markene er klare for et angrep på Steam. Les hele saken Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det er flott at serien endelig vender tilbake til pcen i 2d, har aldri vært noe glad i de 3d-spillene. Så derfor blir dette veldig bra for meg :rolleyes: Endret 10. februar 2010 av Memoen Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 drit kult, wors er rett og slett genialt. likte 3D versjonene og, men ingenting slår de klassikerne. men et lite spørsmål, worms 2 er ikke det gammelt då? kan huske eg spillte worms 4, noe eg ikke har fått med meg her? Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sikkert kjøp dette, ja B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Elsket i sin tid Worms 2 på PC, men har ikke funnet den samme sjarmen i noen av de senere utgavene. 3D-spillene var så-som-så på det beste, mens relanseringene slet med for lite/for store eksplosjonsrekkevidder. I Worms 2 var alt perfekt balansert, det samme kan ikke sies om XBLA/PSN utgavene. Håper det er tunet til perfeksjon denne gangen! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dette kan kjøpes kun via Steam? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kult! Og i mellomtiden koser jeg meg med hedgewars: http://www.hedgewars.org Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Håper dette betyr at PS3-versjonen er like rundt hjørnet også. Ventet på det siden det dukket opp på Xbox! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 AWESOME! Alt jeg har å si. Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jippi! Worms har jeg elsket fra jeg spilte demoen til 1'en, og å spille med venner er episk. Ble litt World Party over nettet også med kamerater, og det var dritmoro, så ser for meg at å ha dette via Steam kan bli genialt bra. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ehh... Worms 2: Armageddon? Ville det ikkje vert meir logisk å kalle det Worms: Armageddon 2? Worms Armageddon(1999) er basert på Worms 2 motoren, samme er Worms World Party. Så eg blir litt forvirra når dei kalle det Worms 2: Armageddon Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ehh... Worms 2: Armageddon? Ville det ikkje vert meir logisk å kalle det Worms: Armageddon 2? Worms Armageddon(1999) er basert på Worms 2 motoren, samme er Worms World Party. Så eg blir litt forvirra når dei kalle det Worms 2: Armageddon At det er basert på worms2-motoren gjør det vel relativt logisk å kalle det worms 2: armageddon? AtW Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Synes det er litt merkelig rekkefølge på titlene, er enig i det: Worms Worms 2 Worms: Armageddon Worms World Party Worms 2: Armageddon Er det noe jeg mangler, for den kjeden der virker ikke helt logisk. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 drit kult, wors er rett og slett genialt. likte 3D versjonene og, men ingenting slår de klassikerne. men et lite spørsmål, worms 2 er ikke det gammelt då? kan huske eg spillte worms 4, noe eg ikke har fått med meg her? Husker jeg spilte Worms 2 på barneskolen, så er nok rundt 10 år siden ja Lenke til kommentar
SynT Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) ehh... Worms 2: Armageddon? Ville det ikkje vert meir logisk å kalle det Worms: Armageddon 2? Worms Armageddon(1999) er basert på Worms 2 motoren, samme er Worms World Party. Så eg blir litt forvirra når dei kalle det Worms 2: Armageddon At det er basert på worms2-motoren gjør det vel relativt logisk å kalle det worms 2: armageddon? AtW Worms: Armageddon som kom i 1999 er basert på Worms 2 motoren, Worms 2: Armageddon som kommer nå er verken "Worms 2" eller første "Armageddon", derfor er det meir logisk med Worms: Armageddon 2. Ser heller ikkje ut som W2A er basert på Worms 2 motoren. Endret 10. februar 2010 av SynTerro Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sweet =D Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Greia med navnet er vel at dette er oppfølgeren til XBLA/PSN-spillet fra 2007, og det het bare Worms. Enig i at det er en litt rar løsning. Lenke til kommentar
Mirrox Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Worms 2:Armageddon er lett det beste wormspillet i serien. Dog om det er samme versjon som nå er på Xbox som kommer til PC så anbefaler jeg å kjøpe/laste ned det gamle for det er bedre - rett og slett. Noen kule nye våpen og muligheter i 360-versjonen men det var ikke det samme. Såvidt jeg husker så skal W2:Armageddon fungere på Win7 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå