confusus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 hey jeg har GA-P55-UD4 hovedkort og ingen av USB'ene på hovedkortet funker heller ikke ps2 kontakten, men har merket at viss jeg har Tastaturet eller musen i USB'ene så funker de i oppstarten når jeg for valg om gå inn i bios.... I tillegg har jeg prøvd alt, mener jeg? Jeg kjører Windows 7 64bit Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Trenger litt mer informasjon. 1. Fulgte windows 7 med maskinen? Hvis nei: Har du hatt problemet siden installasjon eller kom det plutselig? Hvis du har hatt problemet siden installasjon prøv å laste ned drivere her(Dette kan være en utfordring mtp at hverken USB eller PS2 fungerer). Hvis ja: kom problemet plutselig eller har det vært sånn siden du fikk maskinen? Hvis du har hatt problemet siden du fikk maskinen, prøv å installere nye drivere. 2. Har du bygd pcen selv? Hvis nei, kontatakt de du kjøpte dem av og send den inn igjen hvis de ikke kan hjelpe deg og ikke noe annet fungerer. Hvis ja, send inn HKet og få et nytt hvis ikke noe annet fungerer. 3. Har du sjekket at alt sitter som det skal i HKet? (Virker litt rart om noe ikke er plugget i siden det fungerer i bios, men kan jo sjekkes) Endret 10. februar 2010 av Bjoolz Lenke til kommentar
confusus Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har bygget Pc'en selv... men ja det var i november ca.... så litt usikker på om jeg fortsatt for byttet den el sendt den inn? jeg mener alt sitter som det skal såvidt jeg vet... W7 fulgte ikke med ignen ting fulgte med Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Prøvd å installere windows på nytt? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Om USB-portene funker utenom Windows, så har du nok mest sannsynlig et driver-problem. Når sluttet de å funke? Har de noen gang fungert i W7? Lenke til kommentar
confusus Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 nope har aldri fungert og har reinstallert w7 ca 4 ganger.. el mer? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå