VEH_InnleggNO Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Franskmennene har mer Tom Clancy på gang. Les hele saken Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan bli litt kult med framtidsvåpen i nåtidskriger, ser ut som et godt konsept som kan bli veldig bra Har alltid likt Ghost Recon og måten spillet lar deg oppleve slagmarkene. Gleder meg til dette Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Meiner vi hørte om dette for noen mnd. siden? Uansett, har begge GRAW spillene på 360 og begge har fallt i smak, så dette her kan jo bli bra det Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hadde GRAW til PC fakisk, men jeg lånte det bort å har ikke funnet ut hvor det ble av :s Ghost Recon har alltid vært gode spill, så dette blir interessant. Endret 9. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Future Soliders? Så masse laservåpen og slik? Håper det blir en digg co-op del på dette spille! Forhåpentligvis kan de komme nær disse gamle 360 lanseringen av Advance Warfighter de ertet alle med får noen år siden Lenke til kommentar
Unusual-SiN Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ble nettopp bekreftet at spillet kommer til PS3 og PC også. http://twitter.com/UbiKimi Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hadde det ikke kommet til PC og PS3 hadde det blitt mange sinte fans verden over, det er sikkert! Ally: Vil tro det blir lasere, plasmavåpen og alt mulig vi kan tenke oss i framtiden. Vet ikke hvor mye framtid de mener med prototype framtidsvåpen, men vi kan vel tenke oss til at det langt mer avansert enn en vanlig M4-rifle Endret 9. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har hatt ekstremt mye morro med GRAW spillene på PC. Fantastisk multiplayer. Har alltid fått litt futuristiske vibber av serien, og tar jeg ikke helt feil har de vel hatt prototyper av våpen i de tidligere spillene også. Gleder meg Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) skulle det ikke komme teaser/trailer elle noe på live idag? Endret 9. februar 2010 av Ally Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noen bilder Video var det værre å finne. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 GRAW har ALLTID vært basert på fremtidskrig og -soldater... altså nær framtid. Det gjelder forsåvidt mye annet inspirert av Tom Clancy (Endwar, HAWX, osv). Så Ally og Nesumar og deres laser/plasma-våpen er fullstendig ute og kjører. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da er det bare å rette seg opp etter det du skriver Med framtid trodde jeg de mente akkurat det jeg skrev, og ikke det vi har sett tidligere. Men med framtidsvåpen mener de altså bare mer avansert av det vi har sett tidligere? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 her er traileren, legg merke til NORWAY http://www.youtube.com/watch?v=KQJ0asjlyx4 Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 GRAW handler selvfølgelig ikke om laserpistoler og halo, det handler om nice gadgets og bullets! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er jeg forsåvidt glad for, finner ikke slike overframtidsaktige krigsspill så interessant iforhold til de som setter oss i nåtidens slagmarker. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har lenge forgudet de foregående spillene og håper dette finner veien til flere formater! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ja det kommer til Wii også Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Til tross for det som ble sagt i anmeldelser osv. synes jeg at dine kampkamerater sin AI er det verste som finnes på markedet. Hver gang jeg ba dem holde seg unna eller ta dekning ett eller annet sted kunne du være sikker på at de skulle stå midt på åpent terreng og skyte som idioter helt til de ble drept. Dette skjedde så mange ganger på PC at jeg ble lei og solgte spillet... som jeg kjøpte igjen seinere på 360 i håp om å få en bedre versjon. Men det ble samme dritt om igjen. I et veldig lignende spill (nemlig Rainbow Six Vegas) er derimot AIen mye bedre: dine kamerater står ikke unødvendig under ild når du ber dem ta dekning. Dette skjer jo også i blant men i forhold til GRAW er det minimalt. Så jeg skjønner ikke helt GRAWs suksess. Spillet er jo bra i utgangspunktet men den ikke-fungerende AIen ødelegger absolutt alt. I stede for et strategisk krigsspill får vi servert en barnevaktssimulasjon. Ellers takk! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Norge var lettere å se enn Tyskland og Sverige i traileren, kanskje litt av morgendagens krig tar plass her? Kanskje vi får se hvordan Telemarksbataljonen ter seg. ^_^ Har ikke noen erfaring med Ghost Recon-spillene selv, men vil følge med på dette! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Skal bli spennende å si Norge sin sammenheng i denne tittelen her ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå