Vegar Jansen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi ser nærmere på ytelse, batterilevetid og setter en karakter. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Litt forvirrende at dere kaller det "intern" grafikkort. Er det andre et eksternt som er utenfor liksom? JEG begynte hvertfall å lure på det. Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Litt forvirrende at dere kaller det "intern" grafikkort. Er det andre et eksternt som er utenfor liksom? JEG begynte hvertfall å lure på det. Her er jeg dødsenig, og fremlegger dette som et eksempel for hvor blind det går an å bli for det man skriver selv... betegnelsen skal selvfølgelig være integrert (siden det er bygd inn i hovedkortet), ikke internt. Har rettet opp, og takker for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ikke internt, men integrert (som i integrert i hovedkortet) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 dette er kanskje en av de styggeste laptopene jeg har sett så langt - og det går igjen fra Alienware. Det er kanskje litt filosofien når man har siktet mot fjortis segmentet... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg syntest at den burde vunnet designerpris Fett at du kan styre farge på lys og div.. Kjempeflott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg