VEH_InnleggNO Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Spillgiganten planlegger blant annet mer Need for Speed og Dragon Age i neste finansår. Les hele saken Lenke til kommentar
Aeterne Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Spillgiganten planlegger blant annet mer Need for Speed og Dragon Age i neste finansår. Les hele saken Jeg må si meg mildt imponert over EA de to siste årene. De har plukket seg god dels tilbake til å dyrke kvalitet i spillene deres over "ny grafikk - nytt årstall bak spilltittlene"-politikken de hadde før. Dead Space er jo en knakende bra spill, så vel som alt de produserer fra Bioware. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 EA har virkelig skjerpet seg de siste årene. De har levert mange gode kvalitetspill, og det virker som at istedefor å lansere halferdige og kjedelige spill, tar de seg tid, bruker mye ressurser og finpusser alle spillene de gir ut. Må og si at jeg gleder meg stort til Crysis 2 og Dead Space 2. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mye gode penger som, viss brukes riktig, kan gi oss flere nye utgivelser og fortsettelser av storspillene som EA har gitt oss Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Slenger meg på det som er sagt, EA har imponert de siste årene. Jeg var absolutt ingen EA-fan tidligere, men jeg har fått mer og mer sans for dem med tiden. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja jeg er også enig i at EA har forbedret seg, men om det er grunnet egen fortjeneste eller det at de har kjøpt opp allerede gode spillselskaper er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Personlig vil jeg ikke gi for mye "credit" til EA, ettersom det er Bioware og Dice osv. som LAGER alle de gode spillene som kommer derfra. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 EA vil satse mye på online spilling og DLC fremover, håper det ikke går utover gode titler som Dead Space 2, at det blir mer fokusert på multiplayer delen enn singleplayer delen slik at det blir en flopp.. Im just sayn' Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Uansett om det er snakk om det er spillstudioer de har kjøpt inn i nylig tid, hva du kan kanne EAs "egne", eller spill som bare ea er utgiver for (altså at utvikleren er selvstendig som f. eks valve), så er det i alle fall bedre med et firma som tar sjanser (mirrors edge) og heller kjøper opp utviklere (Double Fine), enn å stenge dem ned (Activision/Blizzard) Forøvrig har jeg 5 spill som har EA som utgiver, som en del av mine topp 10 favorittspill det siste tiåret, 2 av dem er av fra en EA utvikler. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Personlig vil jeg ikke gi for mye "credit" til EA, ettersom det er Bioware og Dice osv. som LAGER alle de gode spillene som kommer derfra. Men er det ikke EA som eier disse selskapene da ? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jo, men det han mente var at EA er ikke de som lager spillene, men eier de som gjør det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Fant dette på Giant Bomb. Enkelt ting virker spennende, selv om det oser "subject to change" av lista. Endret 9. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Need for Speed World, bare til PC? Hadde trodd de hadde tatt den ut til konsollene også. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Må vel være et monster av et PSP som klarer å drive det greit eller? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Need for Speed World, bare til PC? Hadde trodd de hadde tatt den ut til konsollene også. Kanskje noe ala battlefield heroes. De gav vel ut et online nfs spill en gang for leeenge siden tror jeg. Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 EA er jo ikkje primært (dog dei lagar og nokre spel...) ein spelutviklar, men produsent i likhet med Atari og Ubisoft, Eg trur grunnen til at da har komme gode spel under "EA" logo'en er rett og slett at dei har gåve meir frihet til utviklarane (som f.eks Bioware) enn før. Det var jo ein kjennsgjerning at EA kjøpte opp spelutviklarar for å so fortella dei at "Detta sel bra på marknaden, lag detta." Og difor fekk me drøss med generiske, grafikk-steroidiske oppfølgjarar og den slags. Også trur eg at dei har våre meir 'snillare' med å gje ut spel som faktisk ikkje er E10+ (altså for alderen 10-13 og oppover) og i den gruppa. Før var jo det nesten som om spelet var skittent og fælt visst da var f.eks M (17+) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 EA hadde ikke det beste ryktet noen år tilbake, at de har skjerpet seg og fått Activision til å bli den nye slemme ulven har jeg ingenting i mot. De eneste resirkuleringene som kommer nå er vel musikkspill og sportsfranchiser, men de må komme. I tillegg til at det har blitt en formidabel kvalitet på dem de siste årene. Liker å se at EA lykkes - ord jeg aldri hadde tatt i min munn om dem 3-4 år tilbake. Håper de får et knallår med Medal of Honor, Mass Effect og forhåpentligvis noen originale IP-er. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 EA har ekstremt mange gode titler bak seg, og at de lager flere i serien har jeg ikke noe imot. Flott at de også får litt suksess og skryt, de får ta det med seg videre å holde nivået oppe. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jo, men det han mente var at EA er ikke de som lager spillene, men eier de som gjør det Men som eier av de selskapene så er det vell EA som sitter på pengesekken og bestemmer om ett prosjekt får grønt lys eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå