mcgroven Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Slik blir sommerens VM. På konsoller, vel og merke. Les hele saken Lenke til kommentar
Handro Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Vil bare si at flertallet av de norske anmeldelsene av FIFA 10 var så ufattelig dårlig, at jeg har null troverdighet til den serien. Å spille FIFA 10 på Xbox Live er som å sakte men sikkert dø langsomt innvendig. SÅ jævla store bugs er det snakk om. Så FIFA World Cup som kommer kan umulig være like voldtatt, men venter ikke akkurat i spenning. Endret 9. februar 2010 av Handro Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Enig, syntes det er veldig rart at de har fått så bra anmeldelser. Spillet er en stor bug, morsomt å spille, men ville gitt spillet maks 7/10 Lenke til kommentar
Daimeno Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vil dette koste like mye som f.eks Fifa 10 ved release? Lenke til kommentar
PUCH Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vil bare si at flertallet av de norske anmeldelsene av FIFA 10 var så ufattelig dårlig, at jeg har null troverdighet til den serien. Å spille FIFA 10 på Xbox Live er som å sakte men sikkert dø langsomt innvendig. SÅ jævla store bugs er det snakk om. Så FIFA World Cup som kommer kan umulig være like voldtatt, men venter ikke akkurat i spenning. Tja, ikke så bugget slik jeg har opplevd det, utenom noen mindre bugger. Eksempel på hvilke store bugs du snakker om? Lenke til kommentar
LeifOve Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I og med at jeg ikke kjøpte meg FIFA 10, kan det godt hende at jeg skaffer meg dette spillet. Det hadde vært kult hvis man kunne game online mot FIFA 10-spillere, siden jeg vil tro at det er flere som spiller FIFA 10 enn VM-spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå