V. Haugen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå kan du abonnere på fem forskjellige interessepakker hos Viasat On Demand ? på internett, altså. Les saken her Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Alt for dårlig....spesielt om du velger pakken for serier..sjekket Smallville og Dexter...har kun sesong 1 og ikke alle episodene engang.... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ehhh. støtte for mac ?? neida... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Alt dette selvfølgelig kun tilgjengelig på nett om du bruker Windows så klart.....Latterlig dårlig som vanlig. Hvorfor kan de ikke støtte Mac/Linux platformene?? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Haha! Latterlig høye priser, for noe som er så dårlig. Jeg prøvde å se champions league gjennom viasat on demand en gang. Det funket ikke i det hele tatt. Det jeg fikk se var bare stillbilder, og hakkete lyd. Jeg annbefaler dere sterkt å IKKE KJØPE noe som helst fra viasat som har noe med nett-tv å gjøre. Det er overpriset, dårlig og det finnes andre bedre tilbud på nettet, som er gratis. Mvh Rolf Eriksen Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Umulig å få kontakt med kundeservice via web sidene (som er eneste måte). Dette web-skjema er eneste måte å melde seg av på også. Når de ikke svarer på henvendelser her kan en jo lure på hvordan man får avsluttet abonementet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg