Joachim_F Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 ModDB har kåret fjorårets beste spillmodifikasjoner, og her er det mye snadder. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 mens et prosjekt ved navn Naruto: Naiteki Kensei fikk pris for beste kommende modifikasjon. Råder alle som er fans av Naruto å sjekke ut dette. Det er vel å merke i en slags beta form spør du meg, litt bugs osv. Men potensialet er enormt! Og til å være en Half-Life mod så er det utrolig pent å se på Og må bare si at dette ikke er som andre Naruto spill til konsoller etc, mest naturtroe naruto opplevelsen jeg har hatt hvertfall. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 "The Nameless Mod" og "Cube Experimental" ser begge svært interessante ut. Men det som jeg ser mest frem til å se hvordan "Overgrowth" (som ikke er en mod, men det som ble kåret til beste indie) ender opp. For ikke å snakke om verktøyene som også vil bli tilgjengelige. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 ModDB er et fantastisk community for folk som driver med mods og indie spill. Det er ufattelig mye bra modifikasjoner der samt indie spill. Overgrowth og Natural Selection 2 ser jeg veldig frem til. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Argh, kjipt at jeg ikke har Crysis. Savner virkelig MechWarrior. Det var snakk om et nytt spill, men det er lenge siden. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Var i sommer de annonserte det nye MechWarrior spillet... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 mens et prosjekt ved navn Naruto: Naiteki Kensei fikk pris for beste kommende modifikasjon.Råder alle som er fans av Naruto å sjekke ut dette. Det er vel å merke i en slags beta form spør du meg, litt bugs osv. Men potensialet er enormt! Og til å være en Half-Life mod så er det utrolig pent å se på Og må bare si at dette ikke er som andre Naruto spill til konsoller etc, mest naturtroe naruto opplevelsen jeg har hatt hvertfall. Det er altfor buggete til å kunne spille, med mindre de har gitt ut en ny versjon. kom meg ikke gjennomm tutorialen før spillet klikka Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Natural selection 2 ! Jeg tør ikke gjette hvor mange timer som er blitt investert i 1'ern. Når NS2 er på plass, våger jeg kanskje å prøve meg som commander også. Endret 8. februar 2010 av frankpettersen Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 mens et prosjekt ved navn Naruto: Naiteki Kensei fikk pris for beste kommende modifikasjon.Råder alle som er fans av Naruto å sjekke ut dette. Det er vel å merke i en slags beta form spør du meg, litt bugs osv. Men potensialet er enormt! Og til å være en Half-Life mod så er det utrolig pent å se på Og må bare si at dette ikke er som andre Naruto spill til konsoller etc, mest naturtroe naruto opplevelsen jeg har hatt hvertfall. Det er altfor buggete til å kunne spille, med mindre de har gitt ut en ny versjon. kom meg ikke gjennomm tutorialen før spillet klikka Tutorial? hoppa bare rett ut i det jeg. Og ja, det er en noen bugs, mest at man kan sitte fast visse steder, men etterhvert lærer man seg hvor man ikke skal gå osv. Utover det så har spillet, som sagt, stort potensiale. Synes underholdningsfaktoren er høy nå, selv om ja det kan være buggete til tider. Det eneste som er dumt er hvis man spiller med noen som har høy ping, eller om du har det selv, for man må være forholdsvis nøyaktig og responstiden må være bra hvis det skal være gøy. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå må det nevnes at de aller fleste modder ikke har modDB side og derfor ikke blir med her. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvilke modder da? jeg tror ikke jeg har hør noe særlig annet en mini modder til GTA spillene som ikke har vært der inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå