Joachim_F Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Her er ny informasjon om det ambisiøse detektivspillet fra Rockstar. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kan bli interessant dette. *krysser fingrene for PC-versjon* Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Æsj, kommer til xbox og Tror jeg kommer til å like det her godt Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 det hørtes i grunn ekstremt kult ut, bisst det blir som de forklarer blir det garantert et kjøp. men huff og huff det kommer jo alt for mange gode spill nå Lenke til kommentar
Mirrox Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 LA Noire tror jeg blir et av årets desidert største spill. Har venta på det ganske lenge alleredet. (Jeg håper de greier å holde det de lover) Tror dette blir grisekult Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bra at det ser ut til å være et detektiv-spill og ingen GTA/Mafia-kopi, de er det nok av. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dette kan bli veldig bra. Gleder meg til å følge med videre, og håper noe gameplay snart blir vist. Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Æsj, kommer til xbox og Tror jeg kommer til å like det her godt Xbox er prioritert før PS3 når det kommer til Rockstar sine spill. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Æsj, kommer til xbox og Tror jeg kommer til å like det her godt Xbox er prioritert før PS3 når det kommer til Rockstar sine spill. Tja. Ikke alltid. Agent er foreløpig kun annonsert til PS3. Lenke til kommentar
Larske Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Må si Rockstar skjemmer oss bort i år, med både Red Dead Redemption og nå muligens LA Noire. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Æsj, kommer til xbox og Tror jeg kommer til å like det her godt Xbox er prioritert før PS3 når det kommer til Rockstar sine spill. Tja. Ikke alltid. Agent er foreløpig kun annonsert til PS3. ahh, var det jeg mente da Endret 9. februar 2010 av Belfez Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har hatt dette spillet i kikkerten fra første stund og har fulgt utviklingen hele veien. Godt å se at ting skjer, og flott at flere får høstet godene som Rockstar leverer med dette spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå