Pion_ Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 http://www.neowin.net/comments.php?categor...=gamers&id=2709 wee :smile: Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 FEDT ! Gleder meg som en unge til GTA 3 kommer på PC ! Har prøvd d på PS2 , sinnsykt rått ! Lenke til kommentar
formannen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Det er jo bare sykt kult... Lenke til kommentar
ARNANDO Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 GTA3 kommer ikke på pc... Ble ulovlig i Norge for litt over en uke siden det... :smile: Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Det er da ikke blitt ulovlig enda vel, samme det da bestiller jeg det bare over nettet. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg synest også det er helt rett og rimelig av Rockstar games å lage et GTA4, nå har de en grafikkmotor som kommer til å være ekstremt bra i lang tid fremover. Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Ehh... Trokke det blir særlig store problemet å skaffe spillet da *kremt* Jeg bare SKAL ha det , ser så sinnsykt rått ut eller.no . Forbanna svin som forbyr ett så rått spill , de skulle vært skutt , kjørt over og banka med balltre Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg er enig selv om jeg synes GTA2 var bedre enn 3. Men gleder meg til en multiplayer funksjon.... Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 GT2 er jo sucky sucky , har du prøvd GT3 på PS2 ? D er jo bare det råeste !! Når kommer det egentlig ut til PC ? Har d kommet ? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Det kommer i midten av April nermere bestemt den 17. tror jeg! Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 FEDT , Gleder meg som en unge ! Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg og, blir fett å teste det i multiplayer :smile: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 noen her sa at gta3 var forbudt her i landet nå, så kan noen slenge opp en adresse hvor jeg kan få bekreftet dette? ps! hvorfor bare forby det til pc når det er til ps2 og(dumme politikere) LA GTA3 BLI I HYLLENE! Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg tror nok vi hadde hørt det om det var blitt forbudt, og det går vel ikke ann å forby et spill som ikke er laget ferdig enda vel? Lenke til kommentar
carbon Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 GTA3 kommer ikke på pc... Ble ulovlig i Norge for litt over en uke siden det... :smile: ha ha ha........... så feil kan en ta Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 GTA3 kommer ikke på pc... Ble ulovlig i Norge for litt over en uke siden det... :smile: ha ha ha........... så feil kan en ta Hørt om tosken som dro frem en halvt år gammel post? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hørt om tosken som dro frem en halvt år gammel post? faktisk nærmere ett og et halvt år gammel post Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 st[an"] Hørt om tosken som dro frem en halvt år gammel post? faktisk nærmere ett og et halvt år gammel post Ahh, stemmer. Da snakker vi om en enda større tosk.. Lenke til kommentar
carbon Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 og ka so..... om det er ein 10 år gammal post so tok han no feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå