VEH_InnleggNO Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Arsenal of Democracy kommer mot slutten av måneden. Les hele saken Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Har det forresten kommet noen patcher for HoI3? Må innrømme at jeg kjøpte spillet på dag 1, men har ikke spilt mer enn en halvtime eller to. Skal jeg først sette meg ned og kjøre igang en seriøs kampansje, så må jeg nesten ta en hel helg og sette meg inn i spillet ordentlig. Noe drit det der å ha et liv i tillegg til jobb. Går sånn utover spillinga. Endret 8. februar 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
Anarion_InnleggNO Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har spilt HoI3 mye, men selv med den nyeste patchen er det fortsatt mye som ikke fungerer ordentlig eller rett og slett er ødelagt. Synd, for det er jo egentlig et veldig godt spill. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dette kan bli fantastisk, spiller lite hoi2 for tiden, oppløsningen blir rett og slett for liten og irriterende etter noen år, og etter ha prøvd hoi3 - som var en gedigen skuffelse. Har ventet i evigheter på en patch som gjør hoi3 litt mer spillbar, men redningen blir nok AoD Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sånn sett er HOI2 mer utprøvd. Selv om jeg ikke liker danningen av superstacks og mange av de begrensede taktiske valgene pga kartet. HOI3 er på grensen til uspillbart pga bugs og game features som har slått seg fullstendig vrange. Patch 1.4 kommer denne måneden riktignok. Vanilla er iaf uspillbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå