Joachim_F Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Primal Carnage kan bli spillet alle gutter drømmer om. Les hele saken Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Så dette blir på en måte som Left 4 Dead, bare zombiene blir fjernet og dinosaurer lagt til? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 hørtes jo i grunn litt morsomt ut, men ser ikke for meg at det er et spill eg kommer til å kjøpe for 500, men man vet no aldri Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nei, hørtes mer ut som billig underholdning til en dag man kjeder seg. Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Om man er på grafikken ser det ut som et typisk spill til 2-3 hundre kroner Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Det som hadde vært kult var om noen hadde greid å lage et bra spill basert på Mark Schultz' "Xenozoic Tales" (kanskje bedre kjent som "Cadillacs and Dinosaurs" for de som hadde parabol eller kabel på nittitallet). Litt som Fallout, bare bytt ut mutantene med dinosaurer. *edit* C&D ikke D&C Endret 8. februar 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jo, synes det høres mye bedre ut Lenke til kommentar
ravens_rage Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tenkte meg en ny versjon av Jurassic Park: Tresspasser. Det spillet var jo genialt Venter på trailer. eventuellt en demo før jeg vurderer noe om dette spillet. Men det kan jo være gøy på lan parties Kan se for meg noen artige machinimas med dette spillet! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dette er ikke noe for meg. Husker jeg brukte evigheter på å manne meg opp til å spille Turok, dinosaurer er altfor skumle Lenke til kommentar
HoodooOperator Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kult konsept! Fikk nesten lyst å starte opp Turok når jeg leser dette :] Enda bedre er det jo at man kan kontrollere dinoene også - tøft! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Høres morsomt ut. Fikk også lyst til å spille Turok nå. Den tyske versjonen, der dinosaurene var erstattet med robot-skjeletter. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Håper de bestemmer seg for å lage det til konsoll en dag i fremtiden da PC'en min ikker er god nok til å kjøre det <_< Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tror ikke de blir å utvikle dette spillet videre til konsoller, sterkt tvil på det. Spillet er ikke så særlig kjent og konseptet er ikke det mest sikre, så om økonomien er sterk nok til at spillet kommer til konsoll også, njah. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tenkte meg en ny versjon av Jurassic Park: Tresspasser. Det spillet var jo genialt Elsket det spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå