EmmJay Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Napoleon med sin hær, over alpene han drar. Les hele saken Lenke til kommentar
havfal Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Lord Horatio Nelson deltok ikke ved Waterloo i 1815; han ble drept ved Trafalgar i 1805. (Det var vel Arthur Wellesley som ledet britene ved Waterloo?) Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Nei, det var Duke of Wellington som ledet de brittiske troppene og Gebhard Von Blücher som ledet Prøysserne. Endret 7. februar 2010 av Raggz Lenke til kommentar
havfal Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja. Altså Arthur Wellesley 1st. Duke of Wellington. Lenke til kommentar
Oz370_InnleggNO Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ja. Altså Arthur Wellesley 1st. Duke of Wellington. Riktig. Lord Nelson var admiral i den britiske flåte, og døde ved Trafalgar. Arthur Wellesley ble belønnet tittelen Duke etter hans kjemping i Spania, og han tok tittelen Duke of Wellington. Jeg har faktisk bodd 5 år i Waterloo, så dette kan jeg OT: Håper at de har forbedret den kunstige inteligensen betraktelig, og fikset bedre fort. Endret 7. februar 2010 av Oz370 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Litt skuffet over størrelses forskjellen mellom kartet til Empire: Total War og denne. Jeg forstår det på en måte, siden det handler om Napoleon og hvor han var på denne tiden, men ellers gleder jeg meg. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Dere har naturligvis rett. Jeg har for stor tro på mine rustne historiekunnskaper ser det ut som. Hertugen av Wellington var ved Waterloo, ikke Lord Nelson. Lenke til kommentar
psycho1976 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bah... Har alle spillene i serien Total War og må ærlig innrømme at Empire er den svakeste av dem alle. Dette fordi at den historiske epoken er slik at enhetene blir for like, en meget irriterende samling av bugs. Kronen på verket er da at CA ga modderne fingern og gjorde det meget vanskelig (om ikke umulig) å lage gode mods. Med Empire kan du bare glemme å se store verk som Stainless Steel. Napoleon er for meg som Alexander add-onet, uspillelig pga episodiske kampanjer. Jeg krever full åpenhet fra dag en. Takke meg til M2TW + Stainless Steel 6.2 Lenke til kommentar
Scharnhorst Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har de fikset "end turn"-feilen ennå? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Awesome. Gleder meg. Lenke til kommentar
tprytz Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva med og fikse alle bugs i empire før de slipper ett nytt spill. Jeg forhånd kjøper aldri noe mere ifra ca før andre har testet det iallefall. Er bare så jævla kjipt etter å spilt i 10-20 timer på en campaign så blir saven enten korrupt ellers så henger spillet seg hver gang man trykker end turn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå