Error Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Annonsørene betaler per visning av annonsene. Ikke per klikk. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg synes steelseries-reklamen som nylig har dukket opp under forfatternavnet er rimelig irriterende. Hva tenkte dere når dere plasserte den der? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det har bestandig vært en annonsesone der. Forskjellen nå fra tidligere er at den har fått et annet format. Slik så den ut tidligere. Den går altså lenger ned enn den gamle, men til gjengjeld stikker den ikke så langt innover i artikkelen. Er det noe spesielt med den som er mer irriterende nå enn tidligere, eller er det bare denne ene annonsen det gjelder? Grunnen til at den ligger der den gjør nå er at vi tror det er den plasseringen som blander seg minst inn i selve artikkelen, uten at annonsesonen blir mindre verdigfull enn tidligere. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg synes mellomrommet blir stort. Som du ser på den gamle blir ikke selve artikkelen brutt, teksten blir bare smalere. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hm. Det skal fungere på akkurat samme måte som før. Altså at teksten ikke blir brutt, men den blir litt smalere akkurat der annonsen er. Slik ser det ut i samtlige nettlesere hos meg (Opera, IE7, IE8, Firefox, Chrome og Safari): Fint om du kan opplyse hvilken nettleser du bruker, og eventuelt legge ved et screenshot. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Da viser den nok feil her. Slik er den hos meg: Bruker Chrome 8 og Windows 7 32-bit Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har testet med Chrome 8 på flere PC-er nå. Både med Windows XP og Windows 7. Og jeg har aldri opplevd at dette har skjedd. Det skal forøvrig ikke være noen grunn til at det skjer nå hvis det ikke skjedde med det gamle annonseformatet. At du er den eneste som har nevnt dette i forumet tyder vel også på at det er noe som oppstår bare på din PC. Kanskje du kan prøve med en reinstall av nettleseren? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Den kom på plass da jeg slo av flashblock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå