ShampooMacTavish Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Personlig synes jeg reklamene er helt greie. Er litt irriterende når jeg til tider kommer over en reklame som utvider seg, men annet enn dette har jeg ikke brydd meg noe om de. Jeg finner de faktisk ganske interessante nå og da, og klikker på de rett som det er. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 amund; OK, den er grei. Jeg er uansett fornøyd med svaret, og regner med at reklamer som oppfører seg slik er et engangstilfelle. Hadde vært kjipt å gi opp siden med best innhold for spill bare fordi man irriterer seg grønn over å navigere rundt her. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 En ting jeg har merket i det siste er at når jeg surfer lett innom gamer.no så tar det mye lengre tid å skifte til en annen side, dette er ikke et komplemang angående hvor bra deres artikler er, men mer en klage over at reklamesnuttene som vel er flashbaserte spiser opp minnet i nettleseren. Det er ikke sikkert det er et stort problem hvis man har bedre hardware. Sitter på en Dual Core, med 2gb minne og Win7 med firefox 3.6. En viktig ting å tenke på er at det er mange brukere der ute med enda svakere hardware pga NetBooks. Det er lite som dreper en internettside mer en at det går sakte. Internett er det raskeste mediumet med høyest krav til respons, så dette kan være alvorlig problem. Det er slik at jeg ikke er innom så ofte som før pga det. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 En ting jeg har merket i det siste er at når jeg surfer lett innom gamer.no så tar det mye lengre tid å skifte til en annen side, dette er ikke et komplemang angående hvor bra deres artikler er, men mer en klage over at reklamesnuttene som vel er flashbaserte spiser opp minnet i nettleseren. Det er derfor vi har adblockere. Det er heller ingen som tvinger deg til å bruke Flash. Men du har et viktig poeng. Reklamefolk er ofte usannsynlig dårlige til å sørge for at de fancy animasjonene de vil vise oss er optimalisert for dårlig linjekapasitet og maskinvare. Det teiteste eksemplet er en yoghurt-reklame for en tid tilbake. Først kom det et bær trillende og hoppet opp i yoghurtbegeret, så kom det to, i neste omgang tre osv... Gikk i fra PC'n, og da jeg kom tilbake var 100% av ressursene bundet til å tegne millioner jordbær som skulle opp i den jævla koppen. Fyren som hadde mekket flash'n hadde tydeligvis ikke satt noen maksgrense på antall bær, og hadde heller ikke tatt seg bryet med å teste reklamen mer enn i et par minutter. Nå var denne reklamen ekstrem, men det er få ting som irriterer mer enn når hele siden står å henger i påvente av en shabby reklameserver i Tyskland. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Etter fem minutter på Gamereactors nettsider klager man aldri på Gamers reklamer igjen. Den siden er så overlesset med pop-ups, bannere og annet kommersielt ræl at bare å ha den oppe gjør så browseren henger seg. Det er tydelig at kostnadene med å vedlikeholde et gratis spillblad i Norge er såpass store at Gamereactor må sprike med bena i vinkel for markedskreftene. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg bruker siste versjon av Opera, og forsiden ser slik ut akkurat nå: What's up? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg bruker siste versjon av Opera, og forsiden ser slik ut akkurat nå: What's up? Det skyldes at en annonse har havnet på feil sted. Aner ikke hvorfor dette skjer, men skal teste på min Windows-maskin straks jeg kommer på jobb. Ingen problemer i FireFox på Linux her hjemme hvertfall. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Slik ser Opera ut for meg. Versjon 10.53. Er et par ganger det kommer reklame som ikke går ann å blokkere ved hjelp av "Block Content" i høyreklikk menyen. Det får jeg heller leve med. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hei karer, Ser Traffic har lagt inn en annonse på feil plass. Beklager dette så mye, dette er naturligvis vår feil og vi retter opp sporenstreks! Edit: Og jeg må jo naturligvis benytte anledningen til å si noe om reklame. Vi er (dvs Tor-Steinar pisker meg) svært strenge på reklame. Her er heldigvis den bransjen vi jobber innom ganske flink og. Ofte er budskapet og virkemidlene i annonsene det samme som du normalt ville finne i en artikkel (Klikk her for demo, trailer eller lignende). Med det sagt er det lett å unngå ad-blockere, slik at "den sleipeste" reklamen slipepr igjennom. Det har heldigivs ikke vært nødvendig for oss. At noen få benytter dette fordi linje eller maskinbegrensningene krever det kan vi leve med. Så får vi være flinke å lytte til dere lesere slik at annonser holdes innen for et akseptabelt nivå. Endret 7. juni 2010 av CWH Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Samme her på nyeste Firefox. Bra at dere fixer raskt Lenke til kommentar
UknowsI Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er også irriterende med ensfarget bakgrunnsrekleme. Tror jeg har trykket på Fable III reklamen 10 ganger i dag fordi den lengre nede er helt svart og jeg trykker der for å få fokus på vinduet. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) I forrige tråd om reklame ble jeg gjort oppmerksom på at adblock skader inntekten til gamer ettersom dette avhenger av visninger. Ettersom jeg støtter siden, har jeg nå skrudd av blokkeringsfilteret på gamer. Dette er imidlertidig rimelig brutalt for en som ikke er vant med å se reklame på flere år. Så til gamer redaksjonen, hvordan fungerer det at jeg spamklikker meg rundt på siden deres ca 10-20 ganger hver gang jeg skal innom for så å skru på igjen adblock. Kan jeg da surfe rundt reklamefritt med god samvittighet? B) Endret 1. november 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Annonsørene betaler per visning av annonsene. Ikke per klikk. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Så om vi har block content på, er de helt borte vekk slik at de ikke får økt visning eller er de bare usynlige? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da forsvinner annonsene helt, med den konsekvensen at vi ikke tjener penger på de. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg skjønner meg ikke på dere her. Er det ikke verdt å ha reklame i bakgrunnen (dog uten lyd og/el noe annet interaktivt) for å støtte gamer.no? Synes selv de gjør en kjempe jobb! Keep it up Gamer.no! Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har aldri brydd meg om reklame, da jeg anser meg selv som upåvirkelig ;D Men begynner å få fnatt av at reklamene deres fortsetter nedover i det uendelige. Dvs. at de er klikkbare nedover hele siden. Trykker meg alltid inn på en av de når jeg skal skifte til et annet vindu og gamer.no er den aktive tabben. Fortsatt ingen løsning på dette "problemet"? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Oi, da må jeg skru de på igjen. Jeg tenker egentlig ikke på de i det hele tatt vanligvis. De eneste jeg hater er de som avbryter noe, som feks på TV. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Men begynner å få fnatt av at reklamene deres fortsetter nedover i det uendelige. Dvs. at de er klikkbare nedover hele siden. Trykker meg alltid inn på en av de når jeg skal skifte til et annet vindu og gamer.no er den aktive tabben. Fortsatt ingen løsning på dette "problemet"? Jeg har en idé til hvordan vi skal få hacket det til, men jeg må ha litt fritid før jeg får implementert det. :-) Har ikke glemt det! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Den observante leser har kanskje fått med seg at reklamen nå ikke lenger er klikkbar nedover hele siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå