Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei lurte på om det var noen som hadde noen morsomme spill til pc eller playstation gjerne litt gamle men som man bruker litt tid på å kan spille om igjen og om igjen. Type strategi fps spill da, gjerne online.

Har bare ikke noe moro å bruke tia på mens jeg venter på de neste slagerne og lite med cash er det også, men det kommer snart. Bare ikke så keen på å bruke penger på crap må ha ett spill jeg kan nyte lenge av:P

SÅ om noen har ett vente spill til tera, sc2, d3 kommer ut tas det gjerne imot ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stronghold Crusader. Det kan iallefall jeg spille om igjen og om igjen og om igjen. Det ligner litt på Age of Empires serien, men har flere elementer i byggedelen av spillet for å si det enkelt. Det er ikke bare å lage soldater og gå til krig.

Lenke til kommentar

Stronghold Crusader. Det kan iallefall jeg spille om igjen og om igjen og om igjen. Det ligner litt på Age of Empires serien, men har flere elementer i byggedelen av spillet for å si det enkelt. Det er ikke bare å lage soldater og gå til krig.

Det virka lunt verdt å sjekke ut;) har hørt det skal være veldig vanskelig :) ett pluss det.

Lenke til kommentar

Njaaa. Det er litt avhengig av hvordan du spiller. Det er veldig vanskelig om du prøver å vinne mot alle på en gang. Om du derimot tar deg tid til å utnytte landskapet når du bygger murer og tårn og til å bygge gårder og slikt litt strategisk blir det mye gjevnere - og morsommere - å spille.

Bare ikke regn med at dine allierte gir deg noe materialer. Jeg sender dem alt de ber om hele tiden, men får aldri tilbake en eneste treflis engang etter å ha sendt dem flere tonn med tømmer.

Lenke til kommentar

Njaaa. Det er litt avhengig av hvordan du spiller. Det er veldig vanskelig om du prøver å vinne mot alle på en gang. Om du derimot tar deg tid til å utnytte landskapet når du bygger murer og tårn og til å bygge gårder og slikt litt strategisk blir det mye gjevnere - og morsommere - å spille.

Bare ikke regn med at dine allierte gir deg noe materialer. Jeg sender dem alt de ber om hele tiden, men får aldri tilbake en eneste treflis engang etter å ha sendt dem flere tonn med tømmer.

Da har nok ikke du vært på lag med mr. Richard Lionheart. Hatt mange koslige timer med han og Rat. (Rat var fienden) Kanskje litt feigt, men hva kan man gjøre? :rolleyes:

Stronghold Crusader anbefales!

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...