Sgt.T.Grant Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Huff, den Fable nyheten var jo forferdelig.. Nå kommer jeg aldri til å spille det. :rolleyes: Ble glad for noen nyheter om Alan Wake da Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Fable med Natal uten noen hud? Det.. høres veldig chill ut! Har kommet mye godt ut av X10 sålangt, liker især Halo: Reach nyhetene og Alan Wake-traileren. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg er enig med det som blir sagt her. Dette likte jeg best med X10: *Perfect Dark *Fastsatt lanseringsdatoer for en rekke spill samt Reach Betaen *Perfect Dark *Mange nye previews fra kommende spill *Perfect Dark *Ny info og screenshots fra Fable 3 *Perfect Dark Jeg er veldig fornøyd. Endret 12. februar 2010 av Leflus Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Herlig å få Alan Wake datoen spikret! Kjenner faktisk eg begynner å glede meg til Reach også Men Perfect Dark nyetene var bare legendarisk herlig å få meid i trynet når eg våknet i dag tidlig! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Her er en fable trailer. Jeg er glad for å se at hunden fortsatt er med Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå