Lakus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Alan Wake i Mai http://www.wonderwallweb.com/news/3826/alan-wake-confirmed-for-may/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 http://www.vg247.com/2010/02/11/keighley-date-for-halo-reach-open-beta-coming-very-soon/ Halo: Reach betaen kommer "veldig" snart. Det liker jeg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Alan wake i hd kvalitet Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Alan Wake X10 Trailer [HD] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Halo: Reach betaen kommer "veldig" snart. Det liker jeg. Datoen kommer veldig snart Samme kan vel sies for Alan Wake. Jeg hadde ikke forventet å se det før i seint Juli/midt August. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg velger å tro de mener datoen til betaen kommer veldig snart. ^_^ Forøvrig ser vi på en finfin start på sommermånedene. Håper det kommer noen dager med skikkelig regnskyll, slik at jeg har en grunn til å ikke være på vannet.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg velger å tro de mener datoen til betaen kommer veldig snart. ^_^ Ja? Hva var det jeg skrev da? Hva var det du skrev? Du skrev at betaen kom veldig snart når det egentlig er datoen som kommer veldig snart, ikke betaen i seg selv (for alt vi vet iallefall). Detaljer, detaljer. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 3 mai er datoen til reach betaen. Det var litt for lenge til spør du meg Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Halo Reach multiplayer beta hits on May 3, 2010. boxart http://img86.yfrog.com/i/vrb.jpg/ Endret 11. februar 2010 av Ally Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 To og en halv månede er da ingenting med tanke på alle gromtitlene som kommer i disse dager. De dagene vil være over før du har rukket å tenke over det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Datoen for når betaens dato blir annonsert og datoen betaen faktisk kommer er to forskjellige ting. Jeg gir pokker i datoen for annonseringen, jeg vil vite når jeg kan sitte med mine klamme hender og spille Reach. Muligens en smule forvirrende, men slik blir det gjerne når entusiasmen tar overhånd. Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Halo Reach multiplayer beta hits on May 3, 2010. boxart http://img86.yfrog.com/i/vrb.jpg/ faen, alan wake. kom ikke halo 3 betaen 17 mai? da stemmer vell ryktene om 25 september realese Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 * The Halo Reach multiplayer beta will kick off on May 3. You will be able to access the beta via the Halo 3: ODST game disc. * Dead Rising 2 will release in North America on Aug. 31, Japan on Sept. 2 and Europe on Sept. 3. * Dead Rising: CASE ZERO an exclusive download only on Xbox LIVE, will launch prior to the full game and provide a playable prologue that bridges the story between the two titles. * Alan Wake will launch May 18 in North America and May 21 in Europe. Players can pre-order the title to receive the Bright Falls Bonus Pack, which includes exclusive content like Avatar gear, an Xbox LIVE theme, and a “making of” video. * The Xbox 360 Final Fantasy XIII Special Edition Bundle will release starting March 9 for $399, and include a 250GB Hard Drive, two Wireless Controllers, exclusive downloadable content and a Standard Edition copy of the game. * Toy Soldiers will kick off the Xbox LIVE Arcade Block Party on March 3 * Perfect Dark, Scrap Metal and Game Room will launch this March as a part of the Xbox LIVE Arcade Block Party. * Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction will release at retailers starting April 13 in North America, April 16 in the United Kingdom, and April 28 in Japan. * Lost Planet 2 will launch in North America and Europe on May 18. * Fable III will be available this holiday. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Her er 10 gode nyheter. * The Halo Reach multiplayer beta will kick off on May 3. You will be able to access the beta via the Halo 3: ODST game disc. * Dead Rising 2 will release in North America on Aug. 31, Japan on Sept. 2 and Europe on Sept. 3. * Dead Rising: CASE ZERO an exclusive download only on Xbox LIVE, will launch prior to the full game and provide a playable prologue that bridges the story between the two titles. * Alan Wake will launch May 18 in North America and May 21 in Europe. Players can pre-order the title to receive the Bright Falls Bonus Pack, which includes exclusive content like Avatar gear, an Xbox LIVE theme, and a “making of” video. * The Xbox 360 Final Fantasy XIII Special Edition Bundle will release starting March 9 for $399, and include a 250GB Hard Drive, two Wireless Controllers, exclusive downloadable content and a Standard Edition copy of the game. * Toy Soldiers will kick off the Xbox LIVE Arcade Block Party on March 3 * Perfect Dark, Scrap Metal and Game Room will launch this March as a part of the Xbox LIVE Arcade Block Party. * Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction will release at retailers starting April 13 in North America, April 16 in the United Kingdom, and April 28 in Japan. * Lost Planet 2 will launch in North America and Europe on May 18. * Fable III will be available this holiday. Reach box art Endret 11. februar 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hadde vært flott om folk kunne sjekket hva andre nettopp har postet slik at vi unngår tre-fire stykker som poster det samme. Ja, jeg vet at det i enkelte tilfeller kun er noen sekunder som skiller, men kan man ikke oppdatere siden èn ekstra gang først? (retorisk). Anyways: Whoo! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Perfect Dark i mars? Reach beta og Alan Wake i mai? Herlig! Nå håper jeg bare at Ruffian/MS avslører når vi kan få tak i Crackdown 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=HaloReach_X10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) @Leflus: Blir visst ikke noen Crackdown 2 dato i dag ifølge Geoff Keighley. http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=HaloReach_X10 Ser ut som gode gamle Halo. Og det er en god ting! Endret 11. februar 2010 av Lakus Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Halo: Reach Rolls Into Fog City http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=HaloReach_X10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå